Annna84 skrev 2021-05-04 17:39:09 följande:
Hua, vi har verkligen Coronan att tacka för att det är möjligt att genomföra alla behandlingar och besök, som du säger så hade det varit en logisk mardröm att försöka parera jobbresor och möten med ursäkter om tandläkarbesök :)
Lika bra att ta extra lutinus, jag har gjort som du, jag tog 3st istället för 2 som var ordinerat.. 600mg, innebar det att du tog 6st tabletter om dagen i Prag då?
Din lilla segis ligger nog där inne och växer för fullt nu :)
Jag tar letrozol nu och sedan är det ägglossningstest som gäller, så naturligt men ändå inte. Tidigare har jag alltid tagit ovitrelle inför FET och några gånger även menopur.
ja precis i Prag skulle jag ta 2 x 2 x 2 vad jag minns på senaste protokollet så jag kör på det nu istället (dvs 600mg). jag tror inte det skadar med lite extra progesteron och jag tror min lilla segis behöver all näring och skjuts på vägen som går.. som någon skrev, vi kör curling all in på denna!
ok spännande att det finns så många olika program för FET, jag håller alla tummar att det blir en tydlig ägglossning så du snart får tillbaka din blastis! blir roligt att följa bland annat dig o clemmentina!!