Annna84 skrev 2021-05-12 13:15:10 följande:
Ja, det är lätt att försöka vara sin egen fertilitetsläkare i detta. Det är ganska skönt att försöka tänka att läkarna faktiskt ska veta bättre än en själv och att sluta googla efter att försöka lösa problemet på egen hand. För Ojojoj vad man/jag har googlat allt som finns, blir nästan knäpp -haha!
Håll oss informerade om hur det går för dig och vilken väg ni väljer.
Enligt egen beräkning så borde det bli återföring om ca 1,5 veckor. Väntar på ägglossning nu och hoppas att den kommer inom ett par dagar/inom en vecka.
hej!!
haha ja jag är verkligen min egen fertilitetsläkare just nu, som att det inte räcker med alla vitaminer etc jag trycker i mig så kör jag även med bisolovon-metoden denna månaden haha!
Tror i alla fall att vissa av tillskotten hjälper med tydligare ÄL denna månaden då jag känt av det i magen och ÄLsekretetet vart väldigt tydligt vilket jag vanligtvis inte brukar märka av! tror jag hade ÄL igår och har för första gången på väldigt länge njutit av att kunna ha sex så mkt det bara går.. jag lever vidare på hoppet här att det skulle kunna gå naturligt med min fungerande äggledare och med lite nedsatt immunförsvar (och SJUKT mkt vitaminer/tillskott). återkommer om den saken
förstår att du är på G till FET nu! Blir det på lö? följer både dig och Clemmentina med spänning! (och så roligt att det verkar vara en plustråd just nu också, hoppas det smittar av sig på er

Kram!