• Tjej94

Vi som startar ivf behandling 2021

Hallåj! Nån mer som ska påbörja ivf behandling i början 2021?

Jag och min sambo har försökt i 2,5 år, ska på planeringsmöte i januari för å få reda på vilket protokoll jag ska gå.

Hoppas nån vill följas åt i denna tråd :))

• Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021
  • Inalina
    Lillaälta skrev 2021-05-17 07:28:54 följande:

RD 7 idag och testade. Jag ser svaga linjer (den nedan ska vara testa tidigt men syns mindre ironiskt nog).

Vad tror ni?

Hej! Jag ser streck på båda =) (man är ju lite av en expert på att tyda svaga streck här haha!) ruvar du på blastis? 
  • Lillaälta
    Inalina skrev 2021-05-17 09:12:17 följande:

Hej! Jag ser streck på båda =) (man är ju lite av en expert på att tyda svaga streck här haha!) ruvar du på blastis? 

Haha åh det blir så efter ett tag! Jag fick ett 3-dagars, så inte blastis. Dag 12 efter Ovitrellen.

Detta är det starkaste jag någonsin fått på graviditetstest, så det är väl en vinst i sig, men skulle vara så kul om det var positivt.
  • Inalina
    Clemmentina skrev 2021-05-17 08:33:48 följande:
    Kollade igen! Har faktiskt fått positivt cd15 två månader och en gång cd22...så helt kört är det nog inte. Håll tummarna!
    Åh snart är ni igång! Jag är säker på att det kommer en stegring närsom!! heja heja!!Solig 
  • Inalina
    Lillaälta skrev 2021-05-17 09:17:22 följande:
    Haha åh det blir så efter ett tag! Jag fick ett 3-dagars, så inte blastis. Dag 12 efter Ovitrellen.

Detta är det starkaste jag någonsin fått på graviditetstest, så det är väl en vinst i sig, men skulle vara så kul om det var positivt.
    jaha ja men det verkar ju lovande, bara att följa starkare streck några dagar. fortfarande väldigt tidigt att se något egentligen så jag håller tummarna för starka streck i slutet på veckanHjärta
  • Lillaälta
    Inalina skrev 2021-05-17 09:25:53 följande:

jaha ja men det verkar ju lovande, bara att följa starkare streck några dagar. fortfarande väldigt tidigt att se något egentligen så jag håller tummarna för starka streck i slutet på veckan

Ja, hoppas så innerligt <3 tack för peppande ord och stöd!
  • Clemmentina
    Inalina skrev 2021-05-17 09:19:28 följande:

Åh snart är ni igång! Jag är säker på att det kommer en stegring närsom!! heja heja!! 

Hoppas det med! :) Tack för pepp här!
  • Clemmentina
    Lillaälta skrev 2021-05-17 08:53:01 följande:

Åh då är det inte bara jag! :)

Första dagen jag provat idag. Men är på dag 12 efter Ovitrellen, hört att den kan sitta i 10 dagar, men såhär länge?

Det låter positivt! Det vanligaste är att ovitrelle går ur kroppen på 10 dagar. Jag tror du kommer få starkare streck inom kort. :)
  • Lillaälta
    Clemmentina skrev 2021-05-17 10:11:16 följande:

Det låter positivt! Det vanligaste är att ovitrelle går ur kroppen på 10 dagar. Jag tror du kommer få starkare streck inom kort. :)

Åh herregud! Hoppas! Tack för pepp!
  • Onemore2018

13 ägg blev det. Så nu är det bara att vänta på att de ringer i morgon och berättar hur dejtningen gick

• Onemore2018

13 ägg blev det. Så nu är det bara att vänta på att de ringer i morgon och berättar hur dejtningen gick

Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021