Dibella skrev 2021-09-14 08:51:43 följande:
Usch vad tråkigt att höra, det är inte åt det hållet man vill att testarna ska gå
Klinikerna säger att man ska fortsätta till testdag, de två gångerna jag fick negativt på "bim" och sedan började blöda lite så slutade jag ändå, kanske dumt men jag kände att jag inte ville skjuta på mensen utan varje dag räknades till att få börja med nästa IVF. Men sen så vet man ju inte, testerna kan ju gå upp och ner i början beroende på hur utspätt urinet är, så man inte slutar för tidigt när det kanske är något ändå
Ja okej, känns som att de är lite på väg så får väll avvakta o se om de håller sig tills på fredag eller startar innan!
Vet du ifall man kan börja nästa FET direkt på denna mensen eller måste man vänta en emellan? Har gjort stimulerat med letrozol! Tack för svar <3
Inalina skrev 2021-09-14 09:01:01 följande:
Hej vännen, så ledsen för din skull :( förstår besvikelsen (vart där några gånger tyvärr...
det är ju även ok att bryta ihop för att sedan ta nya tag när man orkar alla reagerar så olika i den här processen men jag tycker det är vitkigt att sörja en stund i alla fall.
jag tror nog att mensen/bortfallsblödningen kommer trots att du tar Lutinus, det har den gjort för mig de gångerna i alla fall. jag vet att klinikerna säger att man ska fortsätta till testdagen men jag har alltid vetat med säkerhet att det är kört så jag har slutat på eget bevåg. (men klinikerna är känsliga med det där så jag skulle inte säga till dem att jag slutade innan...)
Stor kram
Ja det känns ändå okej just nu, bröt i hop i söndags så känns redan som jag är helt inställd på nästa! Vill bara få mensen..
Vet du ifall man kan börja nästa FET direkt på denna mensen eller måste man vänta en emellan? Har gjort stimulerat med letrozol om det har någon betydelse!
Tack för all pepp <3