• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Jozsan

Glad gubbe idag på cb digitala :)

Får se hur det går denna gång, känner av äl starkt iaf.

Någon mer mer äl i veckan?

• Anonym (Tvåbarnsmamman)
    Sally8585 skrev 2021-03-16 18:56:39 följande:
    Jag vill vara med där :D men den kanske är mer en ?barn grupp? nu :) .
    Just den gruppen har vi för oss själva men skulle verkligen rekommendera att skapa en tillsammans med andra som försöker få barn samtidigt :)
  • Lys12
    Sally8585 skrev 2021-03-17 06:43:00 följande:

Inbillar jag mig?

Jag tycker mig se ett streck! Testa digitalt med för säkerhetsskäl jag tog digitalt idag och de var positivt!
  • Lys12
    Hoppas2022 skrev 2021-03-16 13:59:11 följande:

Grattis:)

Tack !!
  • Sopkvasten

Hej igen!

Har hämtat mig något efter chocken med spökstrecken och kranvattnet.

Det här testet, det ska jag väl kunna tro på? Predictor Early bim-4, på kvällen efter att ha hållit mig i fem timmar. Jag har dock spottings sedan i måndags. Det har jag alltid innan mens men också haft varje gång jag är gravid. Så jag vågar inte tro på någonting faktiskt....

• Rosahimmel86
    Anonym (Tvåbarnsmamman) skrev 2021-03-15 19:23:41 följande:

Säg inte det, 

Vi var några (20 st för att vara exakt) som skapade en hemlig BIM-facebookgrupp för ca två år sen! Nu har alla förutom en fått sina barn och flera är inne på syskon :) Vi har verkligen blivit tajta i den gruppen :D 

Aha men oj, hade ingen aning om att det fanns

Vet bara att i gravid grupperna så brukar dom skapas ganska snabbt.

Där ser man :)
  • Rosahimmel86
    Jozsan skrev 2021-03-16 20:37:52 följande:

Glad gubbe idag på cb digitala :)

Får se hur det går denna gång, känner av äl starkt iaf.

Någon mer mer äl i veckan?

Yes jag

Jag har inte fått blinkande gubbe än men känner starkt att jag har ÄL i dag :)

Så nu hoppas vi!
  • Secret A

Kommer in sent men min bim ändrades i flo och Premom apparna när jag fick äl 15/3. Har vanligtvis en cykel på 26 dagar och nu beräknas den vara på 23 respektive 24 dagar i apparna.

Bim 29/3

Har senaste dagarna haft otrolig ?mensvärk? på ena sidan av magen och var illamående och spydde igår kväll.

• muffins88

Hej!

Här vill jag också vara med. Fyller 33 i år och mitt andra barn, min mans första. Plockade ut hormonspiral i slutet av januari och hade (vad jag tror) första äl därefter nu i mars. Känner av en del symtom, men vet inte om det är mer inbillning då jag känner efter mer än vanligt..

Kan ju inte hålla mig och har testat 2 ggr redan, med (ändå förväntat) negativt resultat.

Inväntar nu BIM den 23/3

Svar på tråden BIM mars 2021