• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Tryingtogetnr2

Äl+7, är trött även fast jag sovit över 8 timmar men intalar mig att de ej tagit sig så jag inte blir ledsen. Fler som brukar tänka så?

Såhär ser min kurva ut. Ingen temp dipp :(

• Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-18 08:58:26 följande:

Yes jag

Jag har inte fått blinkande gubbe än men känner starkt att jag har ÄL i dag :)

Så nu hoppas vi!

Jaa nu hoppas vi!

Jag hade glad gubbe på tisdagsmorgonen så vet inte när det är bäst att ha sex egentligen ? Vi fick iaf till det i tisdagskväll och igår kväll, ska försöka mysa ikväll också

Hur mkt sex har ni kring äl?
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-18 17:07:40 följande:

Har som mensvärk som kommer och går orkar inte :(

Brukar du ha det efter äl? Annars är det ju ett typiskt gravidsymtom Hoppas!!
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-18 22:40:12 följande:

Brukar du ha det efter äl? Annars är det ju ett typiskt gravidsymtom Hoppas!!

Ja men brukar ha de någon dag innan mens. Har inte så stora förhoppningar vet ej varför
  • Saora

Hej på er,

Jag har varit med i många tidigare BIMgrupper här nu sedan i höstas och tog lite paus från det nu under denna månad. Men detta var vårt sjunde försök och på något sätt så hade jag ställt in mig på att ta det lite som det kom och hade tankarna på att det skulle bli en 2022-bebis.

Men idag kom det en plus på stickan på bim-3.

Varför jag väljer att skriva detta till er alla som fortfarande kämpar är för att jag så gärna vill dela med mig av min erfarenhet av zonterapi som jag kört med i ca 1,5 månad nu, 1 behandling/vecka. Det i kombination med homeopatmedel som jag köpte hos zonterapueten, en av de medeln brukar kallas för babyglue ;)

Jag fick tipset om att besöka denna zonterapeut från en gammal kollega som själv hade fått hjälp att bli gravid efter flera år av försök. Så med detta sagt så vill jag bara ge hopp och tips om att prova detta om någon känner för det. :)

Stor kram till er alla och lycka till med bebisbakandet :) <3

• Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-19 06:56:24 följande:

Ja men brukar ha de någon dag innan mens. Har inte så stora förhoppningar vet ej varför

Tänkte du testa innan bim?

Nu är min äl över, kan ju bara önska att det velat ta sig denna gång.
  • Rosahimmel86
    Jozsan skrev 2021-03-18 15:43:16 följande:
    Jaa nu hoppas vi!

Jag hade glad gubbe på tisdagsmorgonen så vet inte när det är bäst att ha sex egentligen ? Vi fick iaf till det i tisdagskväll och igår kväll, ska försöka mysa ikväll också

Hur mkt sex har ni kring äl?
    Jag hade rätt och igår fick jag fast glad gubbe :)
    Vi försöker få till det en gång om dagen runt ÄL
    Så i förrgår och i går.
    I dag hinner vi tyvärr inte så vi får hoppas att det räckte med två gånger :)
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-19 19:43:29 följande:

Jag hade rätt och igår fick jag fast glad gubbe :)

Vi försöker få till det en gång om dagen runt ÄL

Så i förrgår och i går.

I dag hinner vi tyvärr inte så vi får hoppas att det räckte med två gånger :)

Woho, då är det väntan igeeen som kommer.

Men denna väntan är ju mer spännande än den efter bim ;)

Om 2 veckor vet vi <3
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-19 19:16:14 följande:

Tänkte du testa innan bim?

Nu är min äl över, kan ju bara önska att det velat ta sig denna gång.

Tror nog inte de tagit sig. Har så ont i ryggslutet just nu
Svar på tråden BIM mars 2021