• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-21 08:33:54 följande:

Känner med dig, jag har redan ställt in mig på att det inte blivit något för att förberedas..

Åh då är det ju snart. Jag har bim 31/3 så ett tag kvar, suck.

Vilket försök är ni på? <3

Ja och jag känner verkligen inget så har inga förhoppningar men minns ju inte hur de va när jag plussa med dottern heller.

Vi e på riktiga 2a försöket annars har vi kört oskyddat innan men inte planerat.

Ni då? :)
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-21 08:40:47 följande:

Ja och jag känner verkligen inget så har inga förhoppningar men minns ju inte hur de va när jag plussa med dottern heller.

Vi e på riktiga 2a försöket annars har vi kört oskyddat innan men inte planerat.

Ni då? :)

Nej jag vet, man glömmer. Jag har ju två barn sedan tidigare men yngsta är 6 år så är ett tag sen jag plussade ;) Minns bara att jag hade vita flytningar i början och lätt molvärk, nu har jag inga flytningar alls. Liiite molvärk men inte mycket.

Vårt tredje försök, hoppas hoppas!
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-21 08:46:08 följande:

Nej jag vet, man glömmer. Jag har ju två barn sedan tidigare men yngsta är 6 år så är ett tag sen jag plussade ;) Minns bara att jag hade vita flytningar i början och lätt molvärk, nu har jag inga flytningar alls. Liiite molvärk men inte mycket.

Vårt tredje försök, hoppas hoppas!

Ja man glömmer ju verkligen haha. Jag har inte ens pms känningar vilket jag hade förra månaden. Haha gud varför blir man så nervös.
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-21 08:53:35 följande:

Ja man glömmer ju verkligen haha. Jag har inte ens pms känningar vilket jag hade förra månaden. Haha gud varför blir man så nervös.

När tänkte du testa? Jag kommer börja iaf 1 vecka till att testa, för att inte bli för besviken. Egentligen skulle jag vänta till bim men har massor av test hemma och är alldeles för nyfiken ;)
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-21 13:04:33 följande:

När tänkte du testa? Jag kommer börja iaf 1 vecka till att testa, för att inte bli för besviken. Egentligen skulle jag vänta till bim men har massor av test hemma och är alldeles för nyfiken ;)

Kommer nog vänta till att testa för att se om tempen håller sig uppe eller mensen håller sig borta m, mest för jag orkar inte bli besviken och har ändå fullt upp denna vecka
  • Carmarr
    Jozsan skrev 2021-03-20 12:03:53 följande:

I tisdags hade jag äl.

Grattis till graviditeten, hur mår du nu?

Förstår att det är jobbigt nu när partnern inte får vara delaktiga på samma vis. Är det erat första barn?

Okej rätt så nyligen då! Tack, jag mår helt okej men har fortfarande ont i ryggslutet. Läste mig till att vissa personer kan få foglossning redan från början? Hoppas att det inte är något sånt och går över snart. Det är vårt första barn! :)
  • Jozsan
    Carmarr skrev 2021-03-21 15:58:51 följande:

Okej rätt så nyligen då! Tack, jag mår helt okej men har fortfarande ont i ryggslutet. Läste mig till att vissa personer kan få foglossning redan från början? Hoppas att det inte är något sånt och går över snart. Det är vårt första barn! :)

Jo vissa kan få foglossning väldigt tidigt, men tänker att det också kan va hormoner som spelar in i ditt fall.

Åh så spännande, hoppas du kommer må bra nu och att ryggvärken lägger sig <3
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-22 07:08:27 följande:

Testade negativt imorse så mensen kommer nog imorgon eller onsdag :(

<3 När plussade du med första?

Jag kommer nog ta ett test på lördag, men känner på mig att det inte tagit sig denna månad heller tyvärr.
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-22 08:16:24 följande:

<3 När plussade du med första?

Jag kommer nog ta ett test på lördag, men känner på mig att det inte tagit sig denna månad heller tyvärr.

Gud minns knappt vet att jag plussa svagt iaf runt bim. Det enda är att jag känner absolut ingen mens
Svar på tråden BIM mars 2021