• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • eae95

Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser! Skrattande

Hoppas så mycket <3

• Anonym (Försökmednr2)
    eae95 skrev 2021-03-23 14:34:57 följande:

Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser! 

Hoppas så mycket <3

Jag ser! :D tror jag vågar mig på ett grattis! Vore väldigt märkligt om det inte stämde då du tagit med 3 olika och alla visar svagt positivt! Så kul! Grattis!!
  • Jozsan
    eae95 skrev 2021-03-23 14:34:57 följande:

Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser! 

Hoppas så mycket <3

Du är ju gravid Grattis!
  • eae95
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-03-23 17:01:35 följande:

Jag ser! :D tror jag vågar mig på ett grattis! Vore väldigt märkligt om det inte stämde då du tagit med 3 olika och alla visar svagt positivt! Så kul! Grattis!!

Åh tack så jättemycket!!
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-23 18:57:41 följande:

Du är ju gravid Grattis!

Jo men det verkar ju så det! Jag är superglad :) Tack!
  • eae95
    Birdiz skrev 2021-03-23 21:17:35 följande:

Plussade idag jag med :D 

Men vad kul!! Stort grattis! :D
  • Secret A

Har ett par dagar kvar till bim. Haft lite små känningar som illamående, kräkningar och ont i livmodern. Vågar inte tro att det är en graviditet..

Så tänkte höra vad ni som kört natural cycles tycker om det? Tänkt på om jag ska testa det om mensen kommer.

Vad är fördelarna gentemot att testa med stickor och bekräfta med digitalt äl test( som jag gjort)?

• Tryingtogetnr2
    Secret A skrev 2021-03-24 11:36:08 följande:

Har ett par dagar kvar till bim. Haft lite små känningar som illamående, kräkningar och ont i livmodern. Vågar inte tro att det är en graviditet..

Så tänkte höra vad ni som kört natural cycles tycker om det? Tänkt på om jag ska testa det om mensen kommer.

Vad är fördelarna gentemot att testa med stickor och bekräfta med digitalt äl test( som jag gjort)?

Jag kör nc pga tempen bekräftar att äl skett. Stickorna visar bara ifall lh blir förhöjda för att kunna släppa ägg.
Svar på tråden BIM mars 2021