• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Jozsan
    LinaJ87 skrev 2021-03-25 21:12:18 följande:

@rosahimmel86

Minns inte vilka säkra tecken jag hade förra gången. Förutom enorm trötthet.

Men så öm i fogarna i ljumskarna om kvällarna att jag vill hoppas att det är något på gång. Om inte mensen kommer tidigt så tar jag ett nytt test på söndag. Hoppas!

Håller tummarna för oss alltihop!

@Jozsan

Nidblödning kanske? Ändå en vecka till BIM. :)

Kan ju hoppas, men hade blödning förra månaden också och då var det tyvärr mensen som var på intåg :(

Men håller hoppet uppe tills det är definitivt!

Håller tummen jag också för oss alla <3
  • Anonym (Barnlängtan)

Hej alla! Skulle haft bim 23e. Tog ett test imorse som visade tydligt plus?. Är överlycklig och kan inte riktigt fatta det. Här är vår historia.

Jag är 28år och sambon 31år. Vi började försöka i november 2019. Testade alla möjliga metoder, bisolvonmetoden, temp, äl stickor, massa vitaminer osv osv. Månad efter månad blev vi ledsna och började tänka på att vi aldrig skulle få barn. I början på detta året bestämde vi oss för att sluta tänka på det så mkt, ha sex när vi känner för. Vi satte upp oss på ivf lista och har inte fått tid än.

Som ni säkert förstår är det nu svårt och tro på plusset, men ingen månad tidigare har jag ens fått ett plus, sambon vet ff inte om detta.

Vill bara berätta vår historia och uppmuntra er alla som kämpar, ge inte upp. Det tar tid, men det blir er tur!!.

• LinaJ87
    Jozsan skrev 2021-03-25 21:34:41 följande:

Kan ju hoppas, men hade blödning förra månaden också och då var det tyvärr mensen som var på intåg :(

Men håller hoppet uppe tills det är definitivt!

Håller tummen jag också för oss alla <3

Sagt att jag ska vänta med att testa till på söndag, men så svårt att låta bli. Så galet trött efter lunch idag och min hjärna kan inte låta bli att tolka det som symtom.
  • LinaJ87
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2021-03-26 07:18:41 följande:

Hej alla! Skulle haft bim 23e. Tog ett test imorse som visade tydligt plus?. Är överlycklig och kan inte riktigt fatta det. Här är vår historia.

Jag är 28år och sambon 31år. Vi började försöka i november 2019. Testade alla möjliga metoder, bisolvonmetoden, temp, äl stickor, massa vitaminer osv osv. Månad efter månad blev vi ledsna och började tänka på att vi aldrig skulle få barn. I början på detta året bestämde vi oss för att sluta tänka på det så mkt, ha sex när vi känner för. Vi satte upp oss på ivf lista och har inte fått tid än.

Som ni säkert förstår är det nu svårt och tro på plusset, men ingen månad tidigare har jag ens fått ett plus, sambon vet ff inte om detta.

Vill bara berätta vår historia och uppmuntra er alla som kämpar, ge inte upp. Det tar tid, men det blir er tur!!.

Stort grattis!
  • Rosahimmel86

Tog ett test i morse men det var blankt.

Har jag inte fått något plus på måndag så är det bara att invänta tant röd igen.

• Jozsan
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2021-03-26 07:18:41 följande:

Underbart, grattis!
  • Jozsan
    LinaJ87 skrev 2021-03-26 17:45:39 följande:

Sagt att jag ska vänta med att testa till på söndag, men så svårt att låta bli. Så galet trött efter lunch idag och min hjärna kan inte låta bli att tolka det som symtom.

Jag vet hur det är, jag är också jättetrött. Känner mig nästan bakfull ha ha!
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-27 06:04:12 följande:

Tog ett test i morse men det var blankt.

Har jag inte fått något plus på måndag så är det bara att invänta tant röd igen.

Åh, jag vill också testa igen.. Testade i onsdags senast, tvärblankt. Ska leta om jag har fler test någonstans, har för mig att jag fick med några från Babyplan när jag beställde äl test i vintras.
  • Anonym (Barnlängtan)
    Jozsan skrev 2021-03-27 06:48:41 följande:

Underbart, grattis!

Tack så mycket:)
  • Anonym (Barnlängtan)
    LinaJ87 skrev 2021-03-26 17:46:33 följande:

Stort grattis!

Tack så mycket:)
Svar på tråden BIM mars 2021