• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Anonym (Längtar)
    Jozsan skrev 2021-03-28 16:15:15 följande:

Har också bim 31/3, testat svagt svagt positivt igår. Men har haft ljusrosa blod och färgade flytningar så vet inte om det är ett mf på g :(

Håller tummen för dig!

Åh okej :( låter inget vidare, jag tror mensen kommer eftersom jag inte känner några symtom, men jag hoppas verkligen på ett plus.
  • LinaJ87

Men alltså... BIM idag enligt ena appen, och min cykel brukar vara hyfsat regelbunden. Men ingen mens i sikte. Bara trötthet och en konstant molande värk i båda ljumskarna. Tog att test i morse som var negativt. Dumt nog tittade jag på det i eftermiddags igen och då kunde jag se ett tunt streck - vet att det inte räknas så lång tid efter testet... Men ändå! Blir knäpp på mig själv!

• Mamma91a

Jag tror att jag har plussat, dock vet jag inte när jag när ga bf osv då min ägglossning osv har blivit rubbad

• Anonym (Längtar)
    LinaJ87 skrev 2021-03-28 20:42:45 följande:

Men alltså... BIM idag enligt ena appen, och min cykel brukar vara hyfsat regelbunden. Men ingen mens i sikte. Bara trötthet och en konstant molande värk i båda ljumskarna. Tog att test i morse som var negativt. Dumt nog tittade jag på det i eftermiddags igen och då kunde jag se ett tunt streck - vet att det inte räknas så lång tid efter testet... Men ändå! Blir knäpp på mig själv!

Hur har det gått för dig? Fortfarande ingen mens i sikte?

Jag har bim om 2 dagar och är så nervös ????
  • Anonym (Längtar)
    Mamma91a skrev 2021-03-28 22:14:05 följande:

Jag tror att jag har plussat, dock vet jag inte när jag när ga bf osv då min ägglossning osv har blivit rubbad

Vad menar du med tror? Grattis <3
  • Anonym (Längtar)
    Mamma91a skrev 2021-03-28 22:14:05 följande:

Vad menar du med tror? Grattis <3
  • Anonym (Längtar)
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-29 09:22:02 följande:

Jag är nu ganska säker på att jag har plussat

Testen ökar i styrka :)

Ser definitivt positivt ut! Stort grattis <3
  • Anonym (Försökmednr2)
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-29 09:22:02 följande:

Jag är nu ganska säker på att jag har plussat

Testen ökar i styrka :)

Grattis!! Vad kul!
  • Rosahimmel86

Kunde inte hålla mig längre

Jag är så glad!

Efter 1,5 års försök med ett MF och ett MA bakom mig hoppas jag att det här lilla grynet vill stanna hos oss <3

Svar på tråden BIM mars 2021