Anonym (lite halvt) skrev 2021-05-04 15:08:58 följande:
Tack snälla! <3
Vickan31 skrev 2021-05-04 14:17:49 följande:
Nämen tack, gud vad glad och rörd jag blev över dina fina ord!

Jag förstår att det såklart finns en liten oro där i bakhuvudet, men försök att trycka undan den oron så länge och fira nu med sambon och sedan med nära och kära när ni berättat för dem

Vad roligt att din sambo blev så glad också! Önskar dig verkligen all lycka till och kommer att sakna dig här i tråden för du verkar vara en så himla fin person också! Stort tack och stor kram

Ja, jag ska njuta så länge det varar! Oron kommer ju finnas där, men så länge jag sköter mig med var jag äter osv, så finns det ju inget jag kan påverka för att pyret ska stanna.
Jag kommer stanna ett tag tills jag känner mig lite mer säker på situationen, men kommer såklart inte skriva en massa om mig. Jag kommer sakna er allihop, men jag har framförallt uppskattat våra samtal. Det har varit himla fint! Du får gärna hålla mig uppdaterad om er resa om du vill det, genom DMs (kan man skicka det) eller så, om du känner dig bekväm med det. Förstår såklart om du inte vill det alls! Stor kram <3
nä men ååååh <3 Fy vad fina ni är. Jag blir helt gråtfärdig. <3 Jag håller såååå tummarna för att ni alla ska få det ni längtar mest av allt efter. Det finns nog inga som förtjänar ett plus lika mycket som ni. Underbara människor!
Jag säger precis samma som alla förgående talare. Du ska absolut inte ha dåligt samvete utan njuta allt du bara kan! Vi är glada oavsett när någon plussar i denna grupp! Den heter ju inte "Vi som försökt längre än bla bla bla", utan är till för ALLA som försöker med första barnet! Stort grattis och kramar från mig <3
Och visst kommer man sakna alla "kompisar" här sedan! Såg ett reportage om ett gäng från FL som bestämt sig för att ses efter att ha följt varandra i redan till ett plus. Väldigt fint tycker jag :)