BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Välkommen :) roligt med fler här! :) Kommer du använda ÄL test el känner du att du inte behöver eftersom du känner väl din ÄL?
Dom här dagarna i väntan på ägglossningen är ju så sega och långsamma tycker jag.. vad gör ni i väntan på? :).
Ja du, bra fråga :p jag försöker väl typ sysselsätta mig så gott jag kan med annat... (men vem försöker jag lura.. tankarna går tillbaka till det här hela tiden :p )
Jag kommer använda det, som en extra "garanti" att jag känner rätt. Mina andra tre har blivit till väldigt lätt, så nu nojjar jag att det inte kommer gå..
Jag känner igen mig haha. Har läst allt om ägglossning och önska med att det fanns något mer konkret som till 100% fungerade. Jag nämnde lite här tidigare vad jag gör. Äter vitaminer, B-komplex med folsyra, apiforce, rosenrot och omega3. Använder äl test och ligger ner en timme efter sex. Min man tar vitaminer och zink. Jag dricker en cappuccino om dagen, det ska inte påverka. Tror det var tre koppar kaffe man kan dricka per dag utan att det påverkar. Vi gör allt detta eftersom vi haft svårt att bli gravida. Jag tror det viktigaste är att få i sig vitaminer och folsyra. Majoriteten av dem som försöker få barn blir gravida inom sex månader när de har sex 2-3 gånger/vecka. Är det ert första barn eller har ni barn sen innan?
Vi har inga barn sen tidigare. Har ni? Min sambo har inte varit redo förrän nu (tyvärr, jag har velat ha barn sen något år tillbaka). Jag har börjat äta multivitamin med bla folsyra i från apoteket och ska dra ner på tedrickandet. Vi brukar ha sex ca varannan dag redan som det är så jag hoppas ju att det vi gör ska vara tillräckligt. Jag tänker mycket på att livet får ju inte bli tråkigt heller om det skulle ta lite tid att få barn. Har svårt att förbjuda sambon att dricka några öl på helgen liksom! Det är väl bara att ligga i och hoppas på det bästa då! :)
Jag kommer använda det, som en extra "garanti" att jag känner rätt. Mina andra tre har blivit till väldigt lätt, så nu nojjar jag att det inte kommer gå..
Det ?enda? jag gör extra är att äta vitamin tillskott. Skulle tro att om det kommer ta tid att bli gravid kommer jag mer och mer titta på annat jag kan göra för att möjligtvis kunna påverka chanserna.
Välkommen hit. Spännande med ett fjärde barn. Använde du ÄL test med något av dina tidigare barn?
Välkommen hit. Spännande med ett fjärde barn. Använde du ÄL test med något av dina tidigare barn?
Jag läste om bisolvon igår, hostmedicinen. Det är ju en ganska "känd" metod för att boosta chanserna, så nu testar jag det. :D