Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
En man som är 173 och väger 60 kg som det har diskuterats innan i tråden har ett BMI på typ 20. Det är en riktigt smal/spinkig man med knappt någon muskelmassa alls
Det går verkligen inte in i skallen på dig...
"Nej det är inte alltid så lätt att banta- och alla har inte råd med att förstora brösten..."
Vem har sagt att det är lätt? Det är fortfarande möjligt om man vill tillräckligt.
Gällande kroppslängd så hjälper varken vilja eller pengar om en man vill bli 20 cm längre. Även om du har 1000 miljarder i förmögenhet så är fortfarande bara att "gilla läget".
När det kommer till kukstorlek handlar det varken om vad man vill och även om du har en miljard så får du "gilla läget".
Det är fortfarande MÖJLIGT för kvinnor att operera brösten och det är helt upp till dem att VÄLJA att göra det som krävs eller avstå. Hon behöver aldrig "gilla läget".
Numera kan män VÄLJA att inte vara tunnhåriga eller flintis. Även om det kostar så finns i alla fall valmöjligheten.
Det är ganska långt från att vara underviktig och inte konstigt alls. Överlag bör man också se till fettprocent som borde vara under 20% på en man. Är man 180 cm och väger 80 kg bör man har ett rejält sexpack och vara väldigt deffad för att inte ha ohälsosam fettprocent.
Generellt är män som är 180/72 i betydligt bättre skick fysiskt än män som är 180/80
Det går verkligen inte in i skallen på dig...
"Nej det är inte alltid så lätt att banta- och alla har inte råd med att förstora brösten..."
Vem har sagt att det är lätt? Det är fortfarande möjligt om man vill tillräckligt.
Gällande kroppslängd så hjälper varken vilja eller pengar om en man vill bli 20 cm längre. Även om du har 1000 miljarder i förmögenhet så är fortfarande bara att "gilla läget".
När det kommer till kukstorlek handlar det varken om vad man vill och även om du har en miljard så får du "gilla läget".
Det är fortfarande MÖJLIGT för kvinnor att operera brösten och det är helt upp till dem att VÄLJA att göra det som krävs eller avstå. Hon behöver aldrig "gilla läget".
Numera kan män VÄLJA att inte vara tunnhåriga eller flintis. Även om det kostar så finns i alla fall valmöjligheten.
Jag håller med dig i allt du har skrivit!!
Min man är "smal" men muskulös trots att han "bara" är 173 cm och väger runt 78-80kg eller kanske det är runt 75-80kg...han springer inte och väger sig hela tiden ha ha
Hur han har lyckats med det beror väl på hans jobb som är tungt, hans gener och annat!!.