• Anonym (Nyfiken)

Ni korta män

Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.

Har ni någonsin komplex för er längd?

Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?

• Svar på tråden Ni korta män
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 02:20:16 följande:

Smal om han är 173 och 80 kg.

Antigen är han väldigt muskulös eller så är han fet.

Här har du en bild på en kille som är 173 och 80 kg.

Men seriöst, självklart menar man en vältränad man.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-15 10:49:44 följande:

Driver du? För att vara underviktig som kille på 173 cm enl bmi måste du ned mot 55kg. Att väga 60kg som 173cm är absolut INTE underviktig

Det är en väldigt spinkig man iaf
  • Anonym (cyniker)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-15 10:52:01 följande:
    Ingen säger att en tjock person är tjock idag. Man säger kanske "lite stor". Annars blir drt ett jävla liv.
    Ja det är ett känsligt ämne. PONERA att personen som är "tjock" också är "färgad" och vi har målat in oss i ett hörn på riktigt.
  • Anonym (Steffe)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-15 10:57:07 följande:

Det är en väldigt spinkig man iaf

Nej det är en normalviktig man. Att vara 180cm och väga 80kg tex är INTE normalt. Antingen går man då på gym 5 dagar i veckan eller så är man FET
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Skatan) skrev 2021-05-15 10:37:25 följande:

Hur har du tänkt att han skall fixa en större kuk om den är liten? Även om han erbjuder en miljard finns det ingen som kan fixa mer en ett par cm. 

Kvinnor kan fixa ALLT och dessutom till överkomliga priser.

Pelle skrev själv att han hade stor kuk - vilket du hade sett själv om du följt tråden!!

Han skulle hellre ta bort 5cm av kuken - för att bli längre om det gick vill säga??

Kan kvinnor fixa allt-det var något nytt...Ja jag har alltid kunnat "fixa att få" killar åtm- pga mitt utseende antar jag, att jag är smal med stora naturliga bröst och är trevlig mot alla spec i IRL!!

Och jag väljer ju hellre en man som är 173cm som tex pelle med stor kuk än en på 190cm med en liten kuk
    Dessutom hellre en ful kort kille som är snäll, glad och självsäker med stor balle -som min man - han är ingen skönhet direkt och är flintskallig- iofs tycker jag det är attraktivt, men inte många andra tjejer tror jag!!...Än en lång "snygg"  tråkig, otrevlig typ!!

Låter som om vissa män är avundsjuka på tjejer- kan det vara så eller??
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-15 10:49:44 följande:
    Driver du? För att vara underviktig som kille på 173 cm enl bmi måste du ned mot 55kg. Att väga 60kg som 173cm är absolut INTE underviktig
    Nej jag driver INTE..
    60kg för en kille på 173cm är underviktigt!
    55kg för en kille på 173 cm - då har dom anorexia-näst intill iaf!!

En muskulös kille på 173cm kan väga 80kg 

Kollar killar på bmi så förstår jag varför dom inte får någon tjej...vem vill ha en kille som håller på som vissa tjejer..ska ni börja sminka er snart också och ha långt hår ner till midjan som jag har ha ha
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 11:40:39 följande:
    Pelle skrev själv att han hade stor kuk - vilket du hade sett själv om du följt tråden!!

Han skulle hellre ta bort 5cm av kuken - för att bli längre om det gick vill säga??

Kan kvinnor fixa allt-det var något nytt...Ja jag har alltid kunnat "fixa att få" killar åtm- pga mitt utseende antar jag, att jag är smal med stora naturliga bröst och är trevlig mot alla spec i IRL!!

Och jag väljer ju hellre en man som är 173cm som tex pelle med stor kuk än en på 190cm med en liten kuk
    Dessutom hellre en ful kort kille som är snäll, glad och självsäker med stor balle -som min man - han är ingen skönhet direkt och är flintskallig- iofs tycker jag det är attraktivt, men inte många andra tjejer tror jag!!...Än en lång "snygg"  tråkig, otrevlig typ!!

Låter som om vissa män är avundsjuka på tjejer- kan det vara så eller??
    Jag orkade inte läsa alla inlägg i tråden.

Jag hade tur i genlotteriet men det hindrar mig inte från att känna sympati för de män som hade otur och inte kan göra något åt det. Ungefär som diabetes, celliaki eller laktosintolerant.

Om du vore tjock med små bröst hade du valet att banta och göra bröstförstoring.
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-15 11:13:34 följande:
    Nej det är en normalviktig man. Att vara 180cm och väga 80kg tex är INTE normalt. Antingen går man då på gym 5 dagar i veckan eller så är man FET
    Det är normalt för en kille, min man väger mellan 78-80 kg och är "bara" 173cm- - men, han springer inte och väger sig hela tiden-tack och lov!!

Han går heller inte på gym över huvudtaget...Däremot rör han på sig-på olika sättFlört och jobbar med tunga saker som kräver muskler och bygger muskler 5 dgr i veckan!!

Sen får man väl dra bort 5kg pga ballenSkrattande
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 12:00:23 följande:

Nej jag driver INTE..

60kg för en kille på 173cm är underviktigt!

55kg för en kille på 173 cm - då har dom anorexia-näst intill iaf!!

En muskulös kille på 173cm kan väga 80kg 

Kollar killar på bmi så förstår jag varför dom inte får någon tjej...vem vill ha en kille som håller på som vissa tjejer..ska ni börja sminka er snart också och ha långt hår ner till midjan som jag har ha ha

Man är INTE underviktig som kille när man är 173 cm och 60 kg. Här har du två killar med den längd och vikten.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-15 12:26:46 följande:

Det är normalt för en kille, min man väger mellan 78-80 kg och är "bara" 173cm- - men, han springer inte och väger sig hela tiden-tack och lov!!

Han går heller inte på gym över huvudtaget...Däremot rör han på sig-på olika sätt och jobbar med tunga saker som kräver muskler och bygger muskler 5 dgr i veckan!!

Sen får man väl dra bort 5kg pga ballen

Nej, det inte normalt för en kille . Din kille är antingen FET eller ovanligt Muskulös.
Svar på tråden Ni korta män