Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Spinkig för en mullig och tjock kvinna kanske. Men inte en smal.
Jag postade en bild när jag vägde mindre på ett annat forum och fick någon kommentar om att jag var för muskulös. Så alla tycker inte som du.
Jag jobbar dock på att bli större. Vill ligga på 70 kg med mer muskler och mindre fett.
Fast kuken får man ju inte användning för om man blir dissad för att man är för kort. Hellre en kort kuk som får användas än en lång som aldrig får användas. Dessutom bryr de flesta kvinnor inte om kuk storlek. De tar hellre en lång Kille med liten kuk då dom ändå inte får orgasm av kuken.
Man väljer inte att vara kort men man väljer att vara tjock.
Kass manssyn och offerkofta är uppenbarligen inget hinder när jag ser mig omkring.
Och?
Det har fortfarande inget att göra med att kvinnor inte finner din personlighet attraktiv.
Varför är det känsligt att konstatera att en person är tjock men inte att personen är kort? Att man är tjock kan man påverka, inte längd, så då borde det vara mer tabu att konstatera att någon är kort.