Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
"Är desperationen över att vara ensam/inte få komma till så svår?"
Ja, i många fall är den nog det.

Jag (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) är 190 cm och har varit gift +25 år så du tjejgissar fel.
Vad tänker du om att många kvinnor ratar män som är för korta eller har för liten kuk oavsett hur självsäkra och fina personligheter de har? Kvinnor är precis lika ytliga som män även om de hycklar om det.
Det är insidan som räknas och andra floskler lurar ingen. Har du utseendet emot dig har du svårare att få visa vilken fin person du är oavsett kön.
Hur har du tänkt att han skall fixa en större kuk om den är liten? Även om han erbjuder en miljard finns det ingen som kan fixa mer en ett par cm.
Kvinnor kan fixa ALLT och dessutom till överkomliga priser.
Jag (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) är 190 cm och har varit gift +25 år så du tjejgissar fel.
Vad tänker du om att många kvinnor ratar män som är för korta eller har för liten kuk oavsett hur självsäkra och fina personligheter de har? Kvinnor är precis lika ytliga som män även om de hycklar om det.
Det är insidan som räknas och andra floskler lurar ingen. Har du utseendet emot dig har du svårare att få visa vilken fin person du är oavsett kön.
Nej min man är inte fet eller har någon kagge som han på bilden,han är bara muskulös..
Att väga under 70 som kille är underviktigt om du är 173 cm...
Sen har du fel - en kvinna kan visst få orgasm av en stor kuk..
eller har du aldrig hört talas om det??
Tro inte så mycket på amerikanska undersökningar - eller ta dom med en nypa salt åtm!!
Nej var inte orolig över din längd- 173 cm duger fin fint + lite mer muskler kanske sen om du har stor kuk på det så är det nog inga problem för dig att ragga upp någon...Svårt just nu kanske pga corona tyvärr, men man kan ju hoppas att det blir bättre!!
Det är inte en dugg känslig eller tabu för många att konstatera att någon är tjock / smal / kort / lång whatever.
Jag tycker inte att det är känslig alls.
Men det innebär fortfarande inte att tjocka kvinnor vill banta för att dejta dig / Pelle osv.
Vill kvinnan inte ha er spelar ingen roll om hon väger 40 eller 200 kg.
Eller påstår du att tjocka kvinnor jagar er hela tiden?
Du Nej. Det handlar inte om dig såklart. Men generellt är det otroligt tabu att kommentera folks eventuella övervikt. Men att kommentera att någon är kort upprör ingen. Varför?
De flesta svarar lång kille med liten kuk. Dessutom kan killen kompensera med dildos eller tunga/fingrar.
De flesta svarar lång kille med liten kuk. Dessutom kan killen kompensera med dildos eller tunga/fingrar.