• Anonym (Nyfiken)

Ni korta män

Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.

Har ni någonsin komplex för er längd?

Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?

• Svar på tråden Ni korta män
  • Anonym (Hen)
    Anonym (Ta fram popcornskålen) skrev 2021-05-18 16:51:35 följande:
    Fast menar du att det är 30% kvinnor och 70% män i världen? Det stämmer inte. 
    Du får väll gå ut och leta i verkliga livet efter de singelkvinnor som inte befinner sig på dejtingsidor. 

www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/sveriges-befolkning/

Vadå att kvinnor är passiva? De skriver antagligen tillbaka och är väldigt aktiva med de män de valt ut. När de sållat bort alla de inte orkar svara. 
    Könsfördelningen mellan kvinnor och män på dejtingsidor då många kvinnor precis som du säger tröttnat.
  • Anonym (Hen)
    Du får väll gå ut och leta i verkliga livet efter de singelkvinnor som inte befinner sig på dejtingsidor. 

www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/sveriges-befolkning/

Vadå att kvinnor är passiva? De skriver antagligen tillbaka och är väldigt aktiva med de män de valt ut. När de sållat bort alla de inte orkar svara. 

Debattören: Ingenstans är tjejerna så passiva och killarna så aktiva

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/J1lGAm/natdejting-befaster-vara-konsroller

• Anonym (Elisabet)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 16:37:42 följande:
    Jag har aldrig träffat en kort man som inte på något sätt haft komplex för sin längd och försökt kompensera för det på olika sätt. Det kan säkert i sig vara en drivkraft som leder till framgång. Titta bara på Hitler, Mossolini, Putin, Franco, Pinochet etc Riktigt charmiga och framgångsrika.
    Nähä, men JAG har det - min man har INTE komplex för sin längd...

Menar du att min man skulle vara som Hitler...

Nä knappast!!

Han har däremot andra fördelar - trevlig, omtänksam, humor, är driven - har en egen firma nu och tjänar jäkligt bra - muskler och stor kuk..

Här läste jag från en länk-
    Älskar korta män!
    Storleken spelar roll oavsett vad alla säger. Jag älskar korta män. Jag älskar känslan av att mannens mun är i höjd med mina relativt stora puppor som det heter på norska. Det kittlar spänningen och gör mig så unik som var och en är.
    Hörde att kortväxta män har större testeronproduktion och det skadar ju inte. Lite som små hundar skäller högst?
    Det finns också en studie (sociologer vid NYU) som använde sig av 5000 olika familjer över en 50-årsperiod som kom fram till att korta män hjälper till mer i hemmet, har mer lust att vara nära och de är en bra partner livet ut (32 % lägre risk för skilsmässa). Det bästa av allt; korta män har sex oftare än längre män (enligt studie från tidningen Journal of Sexual Medicine). En vältränad, kort man önskas!
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 16:48:24 följande:
    Det finns undantag även bland kvinnor Skål
    Men det finns tydligen inga undantag för dig när det gäller korta män - att inga kan ha bra självförtroende - utan att vara som Hitler och liknande idioter eller att  tjejer kan gilla dom??

Du resonerar som en grinig pojke!!
  • Anonym (Hen)

Debattören: Ingenstans är tjejerna så passiva och killarna så aktiva

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/J1lGAm/natdejting-befaster-vara-konsroller

• Anonym (Hen)
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-18 17:24:55 följande:
    Men det finns tydligen inga undantag för dig när det gäller korta män - att inga kan ha bra självförtroende - utan att vara som Hitler och liknande idioter eller att  tjejer kan gilla dom??

Du resonerar som en grinig pojke!!
    Och du som en tjurig tonårsbrud :)
  • Friger
    Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-18 17:09:23 följande:
    Nähä, men JAG har det - min man har INTE komplex för sin längd...

Menar du att min man skulle vara som Hitler...

Nä knappast!!

Han har däremot andra fördelar - trevlig, omtänksam, humor, är driven - har en egen firma nu och tjänar jäkligt bra - muskler och stor kuk..

Här läste jag från en länk-
    Älskar korta män!
    Storleken spelar roll oavsett vad alla säger. Jag älskar korta män. Jag älskar känslan av att mannens mun är i höjd med mina relativt stora puppor som det heter på norska. Det kittlar spänningen och gör mig så unik som var och en är.
    Hörde att kortväxta män har större testeronproduktion och det skadar ju inte. Lite som små hundar skäller högst?
    Det finns också en studie (sociologer vid NYU) som använde sig av 5000 olika familjer över en 50-årsperiod som kom fram till att korta män hjälper till mer i hemmet, har mer lust att vara nära och de är en bra partner livet ut (32 % lägre risk för skilsmässa). Det bästa av allt; korta män har sex oftare än längre män (enligt studie från tidningen Journal of Sexual Medicine). En vältränad, kort man önskas!
    Hehe säker på att din man inte smyg-odlar en mustasch?
    Kanske inte är den Romerska "Ave Caesar"-hälsningen han gör? ;)

Skoj att du är nöjd med din relation för övrigt! Grattis!
  • Anonym (Hen)
    Friger skrev 2021-05-18 17:32:49 följande:
    Hehe säker på att din man inte smyg-odlar en mustasch?
    Kanske inte är den Romerska "Ave Caesar"-hälsningen han gör? ;)

Skoj att du är nöjd med din relation för övrigt! Grattis!
    Det är synd att det inte finns fler kvinnor som dissar män med små penisar.
  • Friger
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 17:34:44 följande:
    Det är synd att det inte finns fler kvinnor som dissar män med små penisar.
    Vad menar du?
  • Anonym (Elisabet)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 17:28:52 följande:
    Och du som en tjurig tonårsbrud :)
    Varför det??
    För att jag vet att det finns korta män med bra själv förtroende förutom Hitler och liknande män!!
    Här är ngr till som inte gråter över sin längd som occkså är kända för annat!!

Tom Cruises längd: 170,18cm
    Robin Williams längd: 170,18cm
    Javier Bardems längd: 170,18cm
    Robert Downey Jr.'s längd: 170,18cm
    Ben Stillers längd: 172,72cm
    Jeremy Renners längd: 172,72cm
    Mark Wahlbergs längd: 172,72cm
    Don Cheadles längd: 172,72cm
    Jason Stathams längd: 175,26cm
    Johnny Depps längd: 177,8cm
    George Clooneys längd: 177,8cm
Svar på tråden Ni korta män