Anonym (Dubbelmoral) skrev 2021-05-19 11:23:26 följande:
Förstår inte vad du pratar om ens??
Du hittar ju bara på - alla män skulle inte bry sig om dom nu råkade ha eller få en kvinnlig chef att "krypa" för istället för en manlig elak chef dom måste "krypa" för
Vad är det för skillnad- skulle säkert t.o.m bli bättre med fler kvinnliga chefer och makthavare - för alla!!
Jaså? Det är ju ingen skillnad på kvinnor och män enligt feministerna här på forumet.
Om mannen är egenföretagare då har dom ingen chef som min man tex!!
Kul för honom att jobba dygnet runt.
Så killar kryper för sin fru ha ha - vilka då...ja dom med dåligt självförtroende kanske gör det - det vet jag ingenting om!?
Det är en pågående toffelepidemi. Bara att se sig omkring hur männen springer och passar upp, patetiskt.
"Varför skulle jag byta ut min man??"
Du har ju själv angivit några skäl. För honom gäller bara alternativ 1 och 3.
Det finns endast ngr saker som skulle göra att jag skulle byta ut honom -
Om han var otrogen
Om han inte vill ha sex längre
Om han blev en skitstövel
Jag frågade "Lowlife" vad han menade, men det spelar ingen roll!!
Vem har sagt att jag är feminist??
Men jo det är skillnad kvinnor skulle bli bättre som makthavare än män!!
det tycker t.o.m min man så då är väl han också feminist!!
Min man jobbar absolut inte dygnet runt - tvärtom kortare tid än som anställd- han är väldigt duktig på det han gör och kan därför ta mycket betalt- för kort tid + att han lägger på pengar på saker han köper in billigare till kunder som alla i hans bransch gör och tjänar mycket mycket mer pengar på tex 4 tim jämfört med när han var anställd och jobbade 8+ timmar...och mer i månaden än vad jag gör på 1 år!!
Varför skulle bara nr 1 och 3 kunna inträffa...jag vill ju ha sex jämt så alla KAN inträffa..men då vet han var dörren är - har jag redan sagt till honom...
Så han är väl en söt liten toffel trots allt..
Sen glömde jag ngr saker om han slutar laga mat, städa, diska, tvätta så skulle det inte heller vara populärt, men han skulle få stanna