BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Morgonens test är starkare :) ser ni nått?
Hur tidigt kan man ta tidigt gravtest? Min app flyttade bim till 26e ska på kräftskiva och födelsedagsgrej i helgen .. tror ni de är möjligt att testa på fredag redan? (20e)
Nu är det två veckors väntan för min del, så blir att försöka sysselsätta sig så mycket som möjligt. Har semester dessa två veckor och pga förändrade omständigheter så kan jag och sambon inte längre åka till mina hemtrakter...
Håller tummarna för er andra som har BIM snart, och hoppas på många plus! Lycka till alla :D
HJÄLP!
Brukar ha positiva ÄL-test två dagar runt CD17 varje månad och sedan tempökning två-tre dagar senare.
Denna månad fick jag pos ÄL-test CD17 men peakade rejält CD18. Sen har testen fortsatt visa starkt varje dag (är idag på CD 21). WHY???? Blir tokig på allt jävla analyserande och konstigheter i kroppen. Tempen har ju inte höjts heller så har ju inte har inte haft ÄL.
Någon som varit med om liknande förut?

Då är det ändå en vecka efter äl :) då kan man ju börja känna symptom och finns de som till och med plussat så tidigt. Men jobbigt när man börjar tro och få upp förhoppningen massa så kommer tant röd sen ändå. :/
HJÄLP!
Brukar ha positiva ÄL-test två dagar runt CD17 varje månad och sedan tempökning två-tre dagar senare.
Denna månad fick jag pos ÄL-test CD17 men peakade rejält CD18. Sen har testen fortsatt visa starkt varje dag (är idag på CD 21). WHY???? Blir tokig på allt jävla analyserande och konstigheter i kroppen. Tempen har ju inte höjts heller så har ju inte har inte haft ÄL.
Jag är på bim - 3 idag och meganegativt med testa tidigt från babyplan som mäter från 10.
Är så trött på att månad efter månad få negativt nu. Evig väntan.
Vi är på 6e försöket nu, usch, tänk om jag inte ens kan bli gravid igen?!
Funderar på att börja tempa. Måste man tempa samma tidpunkt varje dag eller bara så man vaknat? Vilken app är bäst, som helst inte kostar?
HJÄLP!
Jag är på bim - 3 idag och meganegativt med testa tidigt från babyplan som mäter från 10.
Är så trött på att månad efter månad få negativt nu. Evig väntan.
Vi är på 6e försöket nu, usch, tänk om jag inte ens kan bli gravid igen?!
Funderar på att börja tempa. Måste man tempa samma tidpunkt varje dag eller bara så man vaknat? Vilken app är bäst, som helst inte kostar?