BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Morgonens test är starkare :) ser ni nått?

//
Eller hur! När hade du äl och bim? Du har säkert skrivit det men jag är glömsk och lat (orkar inte bläddra bland inläggen hehe)
Yay :) vågar inte riktigt lita på det innan strecket är skrikande rött och inte går att missa men älskar att analysera saker :)
Men det var väldigt mycket tydligare i verkligheten än på bild och ännu sämre blev det på familjeliv. Jaja jag håller tummarna att det fortsätter bli starkare
Jag ser! Grattis!

Har haft min äl nu, tror jag iaf om jag ska gå efter tecken. Kör utan äl test denna månaden och det känns lättare på något sätt, blir inte lika påtagligt med väntan på bim osv.. Får vänta och se :)
Haha, jag har bim på onsdag den 25 tror jag. Hade ägglossning 10 augusti tror jag :) jag va på kliniken måndagen den 9 och hon kunde se ägget osv
Haha, jag har bim på onsdag den 25 tror jag. Hade ägglossning 10 augusti tror jag :) jag va på kliniken måndagen den 9 och hon kunde se ägget osv