• Anonym (D3BX)

Mår dåligt i värmen

Är det bara jag som mår skitdåligt i värmen? Jag mår illa, har ont i huvudet, orkar ingenting men inte fasen får jag sova heller. Jag kan inte äta.

Jag vet att det inte är mycket till tröst åt något håll, men säg att jag inte är ensam åtminstone.

• Svar på tråden Mår dåligt i värmen
  • Drottningen1970

Inte ont i huvudet, men klibbig obekväm och hungrig fast jag kan knappt äta. Lever mellan två fläktar och med en isglass i näven, när jag inte står i duschen.

• Anonym (D3BX)
    Drottningen1970 skrev 2021-07-15 18:41:59 följande:

Inte ont i huvudet, men klibbig obekväm och hungrig fast jag kan knappt äta. Lever mellan två fläktar och med en isglass i näven, när jag inte står i duschen.

Ah, jag önskar att jag hade råd att köpa glass. Det får bli på måndag när jag får pengar.
  • Anonym (Tea)

Du är inte ensam!! Jag hatar den här värmen och vill bara att det ska bli höst nu så man kan träna och röra sig precis som man vill utan att må dåligt. 

• Anonym (Tea)
    Anonym (D3BX) skrev 2021-07-15 17:46:12 följande:
    Nix, hjälper inte. Jag spinger in och ut ur duschen hela tiden. Jag blir lite svalare en stund mend et hjälper inte aptiten eller sömnen, huvudvärken eller illamåendet.
    Duschar du kallt? Det ska du inte göra. När det är såhär varmt ska man också duscha varmt. Går att googla på det. 
  • Anonym (F)

Kan du ta dig till ett köpcentrum och sitta på en bänk? De brukar ofta ha ac inomhus. Mao svalt och skönt

• Anonym (Syster)
    Anonym (D3BX) skrev 2021-07-15 18:04:27 följande:
    Enligt den gamla kvicksilvertermometern är det precis över 30 inne just nu. Den häger på en norrvägg. Jag har en bordskläkt som jag sitter, ptja, 40 cm ifrån? Fönstret är stängt, persiennen nere, fast jag vet inte om det hjälper när solen inte ligger på.
    Köp en större fläkt. Du ska kunna få en 40 cm stor för ett par hundra, kolla Jula och Rusta t ex.
  • Anonym (Shogun)

Inte ensam!

Denna sommar installerar vi AC och bygger pool.

Jag står inte ut!

• Anonym (D3BX)
    Anonym (Tea) skrev 2021-07-15 18:49:15 följande:
    Duschar du kallt? Det ska du inte göra. När det är såhär varmt ska man också duscha varmt. Går att googla på det. 
    Inte kallt, men inte varmt heller. Lite på mitten. Ibland duschar jag inte hela mig heller utan sticker bara in huvudet i duschen. Blött hår i någon timme eller två hjälper lite.
  • Anonym (D3BX)
    Anonym (F) skrev 2021-07-15 19:12:29 följande:

Kan du ta dig till ett köpcentrum och sitta på en bänk? De brukar ofta ha ac inomhus. Mao svalt och skönt

Mitt närmaste köpcentrum är utomhuscentrum. Jag har inte råd just nu att ta bussen/tåget någonstans.
Svar på tråden Mår dåligt i värmen