• LinneMarie

BIM September

Hej!

Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

BIM

8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

• Svar på tråden BIM September
  • Anonym (Försökmednr2)
    Pandy13 skrev 2021-09-11 08:50:18 följande:

[quote=81368152][quote-nick]Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-10 10:21:00 följande:[/quote-nick]Lade till mitt plus och även ditt Pandy, hoppas det var okej!

Absolut! :)

BIM idag ich strecket är lite starkare så nu vågar jag nog tro på det :)

Skönt!! Jag tyckte du hade ett fint plus redan innan! Men vet själv hur man är haha! Sjönk inte in ordentligt förrän jag tog ett digitalt igår!
  • Anonym (Juni81)

Vad roligt med så många plus! =D

Själv har jag drygt en vecka kvar till bim och inbillar mig alla möjliga symptom, men det jag känner mest är en svag men ihållande "mensvärk", minns inte riktigt om jag hade det i mina tidigare graviditeter dock. Försöker hålla mig lite kall och tänker att det kan bero på precis vad som helst.

Har köpt ett testa tidigt-test, tänkte ta det imorgon eller på måndag (om jag törs) =O

• Längtar efter Dig

Grattis till alla plus i tråden! Ni som plussat, känner ni några symptom?

Jag har bim 19/9 eller 20/9. Jag har känt lite stick i livmodern och lite lite molande värk. Kan ju vara vanlig mensont som är på gång men man hoppas ju innerligt på att inte ensen skall kolla.

• evelinagra1
    Längtar efter Dig skrev 2021-09-11 13:24:32 följande:

Grattis till alla plus i tråden! Ni som plussat, känner ni några symptom?

Jag har bim 19/9 eller 20/9. Jag har känt lite stick i livmodern och lite lite molande värk. Kan ju vara vanlig mensont som är på gång men man hoppas ju innerligt på att inte ensen skall kolla.

När hade du ägglossning? Jag har BIM ungefär samtidigt som dig och fick positivt äl test tisdags så det är bara 4 dagar sen men känner också stick i magen och har otroligt mycket flytningar
  • Anonym (4:an)
    Pandy13 skrev 2021-09-10 23:28:40 följande:

Känner igen den känslan... Men med BIM på tisdag hade jag väntat till måndag, eller iaf söndag och helst morgonurin. Så absolut kan det vara så att du var för ivrig :)

Tog ett till i morse med morgonurin. Lika blankt. Så är helt inställd på att mensen kommer på tisdag :(. Peppar mig själv med att tänka att det är mysigt med en juni-bebis också. Min största flicka (14 år) är född i juni, så då kanske hon får sällskap :).
  • Anonym (Anonym91)

Ååå så kul för alla som plussar :)

Själv har jag BIM 15/9... Detta är första försöket för en tredje.

Letar alla tecken jag kan... Har haft ihållande molvärk och lätt illamående några dagar.

Funderar på om man vågar ta ett tidigt test imorgon det är då 3 dagar kvar till BIM..

• Pandy13
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-11 10:17:59 följande:

Skönt!! Jag tyckte du hade ett fint plus redan innan! Men vet själv hur man är haha! Sjönk inte in ordentligt förrän jag tog ett digitalt igår!

Haha ja det var väl kanske det, men var ändå såpass svagt att jag inte kunde ta in, hehe. Jag har faktiskt köpt ett digitalt också med veckoindikator, haha. Tror jag var likadan vid förra graviditeten, tog massa test.

Vet någon ett bra ställe i centrala stockholm som gör tidiga ultraljud?
  • Anonym (Försökmednr2)
    Pandy13 skrev 2021-09-11 15:02:05 följande:

Haha ja det var väl kanske det, men var ändå såpass svagt att jag inte kunde ta in, hehe. Jag har faktiskt köpt ett digitalt också med veckoindikator, haha. Tror jag var likadan vid förra graviditeten, tog massa test.

Vet någon ett bra ställe i centrala stockholm som gör tidiga ultraljud?

Jaa, men jag förstår dig! Jag hade svårt att fatta själv också!!

Ingen aning, det är nog bara att googla och söka! Vet att det finns flera men vet inte vad dom heter!
  • Pandy13
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-11 18:43:55 följande:

Jaa, men jag förstår dig! Jag hade svårt att fatta själv också!!

Ingen aning, det är nog bara att googla och söka! Vet att det finns flera men vet inte vad dom heter!

Hittade en i min närhet, men de hade första lediga tid i november. Då är det ju typ dags för KUB, haha. Jag vill gå i v.8 cirka.
  • Anonym (Tid)
    Pandy13 skrev 2021-09-11 19:35:17 följande:

Hittade en i min närhet, men de hade första lediga tid i november. Då är det ju typ dags för KUB, haha. Jag vill gå i v.8 cirka.

m.timecenter.se/crocusultraljudsklinik/

Här fanns det tidigare tide, vet dock inte om det är centralt nog :/
Svar på tråden BIM September