BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Beräknad mens imorgon, tog ett graviditetstest idag. Vad säger ni? Spökstreck?
Hejhej, skit seg väntan, jobbar på barn nummer 2 började i december och denne månaden har jag BIM den 21/22 september enligt appen och eftersom jag kände av min ägglossning (så in i helvete) och plussade på äl test så utgår jag efter det, har igår kväll och idag haft lite "värk" i magen och ryggen är också trött i höfterna, så vem vet hoppas det satt sig denna månaden och att den vill stanna kvar ????
Och där kom mensen :(
Två dagar för tidigt. Min cykel blir kortare och kortare (haft spiral i 5 år utan mens, tog ut den i juni). Har aldrig haft koll på min cykel via en app förut, men tidigare när jag inte haft spiral så kändes som att jag hade mens- och ägglossningsveckor hela tiden. Och det verkar ju stämma.. nu är min cykel nere på 25 dagar.
Nytt bim enligt app är 7 oktober. Bara att börja planera för ny liggvecka ;).
Är gärna med i denna grupp även om jag är lite sent ute, ska enligt min app haft bim igår men jag vet av erfarenhet att den lika gärna kan vara idag. Har inte vågat skriva i några grupper för jag hoppas alldeles för mycket varje månad och blir lika besviken varje gång. Är 4e försöket efter missed abortion i våras :/ det var då min första graviditet som skedde i princip på första försöket så har sedan dess känts väldigt tungt när man försöker och försöker och inget händer :( hoppas hoppas så mycket på att det ska gått vägen denna gång.. haft ?mensvärk? sen igår men fortfarande ingen mens.. vågar inte hoppas men vill vill så gärna ????
Nu har min ägglossning varit, tror jag iaf om jag ska gå efter vad kroppen visar. Så nu börjar väntan, igen :)
Har så dålig feeling denna månad. Innan dessa försök har det alltid tagit sig på en gång, även om det slutat i missfall. Känns helt hopplöst redan. Men är bara på äl + 7 så borde inte tänka såhär egentligen hehe :)