• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (Helle)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 12:04:42 följande:
    Jag älskar min sambo! Men att var kille och få vänta såpass länge att pippa mår ingen bra av
    men säg det och alla andra dina förklaringar till din sambo då om du verkligen tycker att du hade fullgoda skäl
  • Anonym (Uh)

Så att vara trogen för att hon inte är sugen under graviditet går inte.

Men att vara trogen när hon inte FÅR ha sex eller inte vill ha sex efter födseln kommer inte vara något problem?

• Anonym (Helle)
    Vladdis skrev 2021-08-20 01:12:15 följande:

Är du en highballer?

Dvs taxerar du över 650k om året? För då är det beteendet du beskrivit ganska vanligt. Om du är seriös så kanske du bör tänka dig för innan du ber om råd på ett kvinnodominerat forum. Kvinnor förstår inte att man kan knulla utan känslor. Det betyder ingenting. Kvinnor visar sin kärlek genom att vara trogna, män genom att stå för 100% av alla kostnader. Så, står du för alla kostnader i hushållet så ser inte jag något fel på ditt beteende. 

Om du däremot är en lowballer som inte står för 100% av alla kostnader, ja då har du tyvärr gjort en jäkla massa fel. Tyvärr kan du ju inte få tyst på ett sidoligg, du borde ha varit aktsam om vem du har sex med. Diskretion är ju jäkligt viktigt om du inte kan hålla dig till 1 kvinna. 

Innan massa kränkta kvinnor skriver ; för män är sex som att pissa - ett fysiskt behov. Det är ingenting som har med känslor att göra. Du borde dock ha varit uppfront med henne från start att du är promiskiös. Då hade du sluppit denna huvudvärk. 

men om partnern blir sårad av att man har sex med andra även om det är utan känslor då gör ju den sexande sin partner illa ändå, och det kan också vara en man som är den sårade partnern med otrogen fru i sexlöst äktenskap

men det du skriver funkar ju om det här är något man kommit överens om ärligt och båda är med på det
  • Anonym (Helle)

Vad säger din tjej om du tar upp problemet? Att du saknar sex och om hon kan se några lösningar på det här?

• Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-20 12:15:49 följande:

Du kan inte skylla ifrån dig på tjejen. Det funkar inte så. Du skulle varit otrogen oavsett om alla kvinnor går i skoterovetall.

Kvinnan har inget med ditt snedsteg att göra. Det är 100 % ditt fel.

Klart jag kan skylla på tjejen. Hon som lockade in mig i de hela
  • Kalles92
    Anonym (Helle) skrev 2021-08-20 12:47:37 följande:

men säg det och alla andra dina förklaringar till din sambo då om du verkligen tycker att du hade fullgoda skäl

Hon skulle nog ha gett mig en rejäl pungspark och skickat ut mig. Nej jag säger inget
  • Kalles92
    Anonym (Uh) skrev 2021-08-20 12:51:01 följande:

Så att vara trogen för att hon inte är sugen under graviditet går inte.

Men att vara trogen när hon inte FÅR ha sex eller inte vill ha sex efter födseln kommer inte vara något problem?

Jag vet faktiskt inte. De blir en utmaning
  • Anonym (Helle)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 13:05:41 följande:
    Klart jag kan skylla på tjejen. Hon som lockade in mig i de hela
    men du valde att tacka ja till hennes erbjudande
  • Anonym (Helle)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 13:07:40 följande:
    Hon skulle nog ha gett mig en rejäl pungspark och skickat ut mig. Nej jag säger inget
    så du vill vara tillsammans med någon som du tror kan misshandla dig? det låter heller inte bra
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:36:55 följande:
    Alltså du får tro vad du vill! Men jag anser bara att hon var en dålig leksak
    Det är ingen ursäkt.
    Men om det är så så är det väl den förklaringen du går ge din sambo.
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:51:28 följande:
    Jag har redan sagt att jag är feg men du behöver inte överdriva att skriva fruktansvärt feg. Omg.

Jag är inte stolt över de jag har gjort och kanske inte de mognaste jag har gjort heller.

Har redan sagt att jag är feg så de är därför jag inte står för vad jag har gjort.

Nej, jag har brister som jag inte vill lära mitt barn. Ärlighet kommer bli från den killen fötts.

De kommer bli en utmaning men jag tror att de kommer funka.
    Du är ju fruktansvärt feg. Det är ju bara ett faktum.

Du tror det kommer att funka? Det är något du ska veta.
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:52:56 följande:
    Den risken finns. Men jag kommer ljuga tror hon kommer gå på de.
    Då hoppas jag hon får reda på det på annat sätt. För hon förtjänar så mycket bättre.
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:54:45 följande:
    Klart att de är mitt fel. Men de är inte lätt alltid när tjejer klär sig som de gör
    Sluta skylla ifrån dig. Det är bara patetiskt.
    Kalles92 skrev 2021-08-20 11:55:50 följande:
    Jag menar att jag är alltid redo när min sambo vill
    Och hur ska du göra om hennes lust kommer att vara minskad ett längre tag nu?
    För den risken finns när hon är gravid och snart ska få barn.
    Kalles92 skrev 2021-08-20 12:00:14 följande:
    Men då får la jag vara ett svin för de som vet. De viktiga är att inte min sambo få veta

Som sagt,det är bara att hoppas att älskarinnan berättar. För din sambos skull.
    Eller om det finns fler som vet,att de har stake nog att berätta.
    Hon förtjänar bättre än att få leva i en lögn. Tycker du inte det?
    Kalles92 skrev 2021-08-20 12:04:42 följande:
    Jag älskar min sambo! Men att var kille och få vänta såpass länge att pippa mår ingen bra av
    Då får du väl runka eller skaffa dig en lösvagina eller fleshlight.
    Eller så söker du hjälp för att kunna hantera dina tankar så du kan börja tänka med hjärnan istället för med kuken.
    Om du verkligen älskar henne så mycket som du påstår så borde du vara beredd på att ge henne chansen att själv få välja om hon vill stanna eller gå.

Svar på tråden Älskar henne