• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:02:33 följande:

Om tjejer slutar att gå med korta kjolar som precis slutar nedanför rumpan och har urringat så är de inga problem

Jag trodde inte du var dummare men tydligen är du det! Om du skulle kunna tänka dig att sluta tänka med kuk huvet så skulle det inte vara några problem att vara trogen sin sambo!
  • Kalles92
    Vila365 skrev 2021-08-19 12:34:48 följande:

Nej, fel du gjorde 7 "misstag"! Oerhört respektlöst mot din sambo. Om du hade "frågat om lov" innan och fått ok, hade det ju varit annorlunda. Tror inte du kan rädda detta och jag hoppas att det skiter sig för dig. Men för barnets skull så hoppas jag att löser sig..

Tror du att hon skulle godkänna att jag knullade en annan brud bara för att jag frågar?
  • Anonym (WTF)
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 22:59:41 följande:

Jag kan garantera dig att du kommer ringa din leksak och vill leka pappa pippar! Hoppas din sambo får veta vilket feg karl usling hon har som inte vågar berätta om otroheten. Jag hoppas att din leksak som du kallar henne för livet surt för dig. Hon kommer att kasta ut dig

Du fattar fortfarande inte! Du är historia det blir att börja betala underhåll till sambon efter hon har sparkat ut dig! Du är så respektlös mot din egen sambo så du borde fan inte få ha någon.
  • Kalles92
    Anonym (Kvinna32) skrev 2021-08-19 12:36:25 följande:

Misstag säger du. Ja om du hade gjort det en gång. 7 ggr är inte ett misstag det är idiotiskt. Jag har själv fött barn och mitt ex var otrogen dock 1 månad efter förlossningen för att jag inte kunde ha sex då jag fortfarande blödde. Men hans ursäkt var precis som dig. Han behövde tömma. Då hade han varit utan sex i 1 månad. Han började tjata om sex redan 2 dagar efter förlossningen. Om du inte kunde klara dig innan förlossningen så blir det svårt efter. En graviditet är på 40 veckor. Så länge tar också oftast läktiden för kroppen efteråt. Och om jag lärt mig något genom livet. En gång otrogen alltid otrogen. Speciellt när man har så svårt att stå för det man gjort

Som sagt du har fel! Jag kommer aldrig mer vara otrogen. Varför förlät du honom inte?
  • Arboga
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:02:33 följande:
    Om tjejer slutar att gå med korta kjolar som precis slutar nedanför rumpan och har urringat så är de inga problem
    Du måste vara en av de dummaste personer här nånsin.
    Meddela gärna hur det har gått efter att den du råkade tömma dig i har talat med din gravida flickvän.
  • Anonym (Fyfan)

Äckel. Stackars din sambo o barn! Hur svinig får man vara eg? Man är inte redo att skaffa barn ens om man måste knulla nån annan bakom ryggeb på sin gravida fru. Skamligt..

• Kalles92
    Anonym (Blää) skrev 2021-08-19 12:57:52 följande:

Men blää så vidrig du är. Snacka om att bara prioritera sig själv. Du älskar inte henne för då hade du stöttat henne i graviditeten och inte gå och knulla en annan tjej. Jag antar att det är okej för dig om din sambo blir knullad av en annan man den dagen din lust minskar.

Jag älskar henne visst! Jag kommer aldrig tappa lusten så kommer inte ha de problemet
  • Kalles92
    Anonym (Sorgligt) skrev 2021-08-19 13:06:02 följande:

Det är vi redan många som gör. 

Vad?
  • Anonym (WTF)

Jag hoppas att den du har pippat med berättar för din sambo att du har varit otrogen! Hon förtjänar inte dig och som jag skrev innan så är du ett fegt svin som inte har stake till att berätta för henne! Att du var tvungen att tömma i en annan tjej så jäkla patetisk du är! Vet du inte att man kan ha sex med en gravid kvinna? Det är ju det sexigaste som finns! Tydligen så är din hjärna lite efterbliven som inte ens fattar sånt.

• Kalles92
    anonym2005 skrev 2021-08-19 13:58:38 följande:

Vilken fantastiskt fin människosyn du har, den ena hävdar du att du älskar mer än allt annat och väntar barn med samtidigt som du bedrar och ljuger för henne. Och den andra kvinnan utnyttjar du för dina egna lustar och behov samtidigt som du säger att hon bara är en "sexleksak".

Och när det börjar bli jobbigt och konsekvenserna av dina handlingar börjar bli tydliga, då är det dig man ska tycka synd om.

Wow, du är en riktig drömkille...

Har inte betta att någon ska tycka synd om mig
Svar på tråden Älskar henne