• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-21 10:38:25 följande:
    Du är en riktigt fegis. Först tycker du att jag förtjänar att bli knäad ä. Men bara för att en säger till dig att misshandel är fel så ändrar du dig för att göra henne nöjd. Du står ju inte upp för du säger själv. Fegis
    Så du kan läsa mina tankar?
    Du tror inte man kan inse att man har uttryckt sig fel och kan ändra sig?
    Jag kan i alla fall det. Och för det är jag inte feg.
    För övrigt så är du den sista som ska kalla andra för fega som inte ens kan stå för dina handlingar utan skyller ifrån dig på andra.
  • Påskliljaa23
    Kalles92 skrev 2021-08-21 11:48:24 följande:

Tyck du att jag är en idiot! Men jag var tvungen att tömma pungen och jo hon var såpass lätt klädd och de var inte problem för henne att sära på benen. Då är de svårt att motstå. Var var inte min typ egentligen men några lätta ligg fick man

Hahaha skriker troll över hela din tråd. Har du verkligen så tråkigt om dagarna? Gör något vettigt istället.
  • Anonym (Kimchi)

Nu är det dags att lägga pojkvaskern över knäna för ett kokt stryk. Sen binder jag fast svansen och sjunger en vaggvisa.

• Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-21 12:25:19 följande:

Synsk? Nej,det har jag inte påstått. Men jag vet att det alltid finns en risk att sanningen kommer fram.

Och jag vet hur det är att vara mamma och nyförlöst och att man kanske inte orkar ha sex så ofta.

Om du inte klarar av att hålla dig under graviditeten,hur ska du då klara av att hålla dig efteråt?

En gång? Du låg ju med henne 7 ggr. Har det ändrat sig nu?

Att du har varit otrogen kan inte göras ogjort.

Och så länge du väljer att dölja sanningen för din sambo så är du ett svin.Så du ljög alltså för henne med. Det är snyggt gjort.

Men sluta med dina patetiska bortförklaringar och ta ansvar för dina egna handlingar. Det kommer du längre på.

Klarar du inte av att stå emot en tjej som flirtar med dig när du lever i ett förhållande och snart ska bli pappa så får du väl söka hjälp för det.

Och sluta skylla på andra. Det här är bara ditt eget fel. Ingen annans.

Jag kan inte lova att inte göra om de. De ända är att isåfall så kommer de bara var en leksak som jag knullar för min sambo älskar jag.

Nej de är 7 ggr men de var med samma tjej.

De stämmer att jag ljög för henne också

Och vips så särar hon på benen. Och jag är egentligen inget svin utan gjorde bara mitt behov.

Om vissa tjejer inte skulle bete sig så lockade så skulle de aldrig ha hänt.
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-21 12:26:17 följande:

Läs vad jag skrev. Jag tycker du förtjänar att bli utkickad.

Jag uttryckte mig bara lite otydligt.

De var som sagt inte så du skrev innan du blev tillsagd
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-21 12:32:31 följande:

Det kanske inte din sambo heller vill? Ändå så tog du dig friheten att ligga med en annan bakom hennes rygg.

Som sagt,man ska vara två för att vilja...

Ja, men de där en annan sak
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-21 12:36:59 följande:

Så du kan läsa mina tankar?

Du tror inte man kan inse att man har uttryckt sig fel och kan ändra sig?

Jag kan i alla fall det. Och för det är jag inte feg.

För övrigt så är du den sista som ska kalla andra för fega som inte ens kan stå för dina handlingar utan skyller ifrån dig på andra.

Du försöker bara komma undan att bli kallad för feg. Jag har iallafall erkänt att jag är lite feg
  • Kalles92
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-21 16:35:06 följande:

Nu är det dags att lägga pojkvaskern över knäna för ett kokt stryk. Sen binder jag fast svansen och sjunger en vaggvisa.

Jasså du är för misshandel?
  • Anonym (Kimchi)
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:23:26 följande:

Jasså du är för misshandel?

Absolut inte! När inga argument verkar gå in utan du hävdar med en dåres envishet din linje. Givetvis din fulla rätt i din tråd. Då korrigerar man felsteg på ett sätt som verkar vara det enda argumentet som biter.

Du kanske till och med tänder på lite smisk.
  • Kalles92
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-21 19:31:09 följande:

Absolut inte! När inga argument verkar gå in utan du hävdar med en dåres envishet din linje. Givetvis din fulla rätt i din tråd. Då korrigerar man felsteg på ett sätt som verkar vara det enda argumentet som biter.

Du kanske till och med tänder på lite smisk.

Att ge men inte att få. Så nej mig lägger man inte över knät
Svar på tråden Älskar henne