• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Kalles92
    Anonym (Kvinna32) skrev 2021-08-19 14:15:51 följande:

Men du är ju redan otrogen. Du kommer vara otrogen tills den dagen du är ärlig. Händelsen försvinner inte bara för att du inte gör det igen. Så länge du håller det för dig själv så är du otrogen mot sin sambo.

Eh? Man är inte otrogen bara för jag håller tyst
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 23:56:01 följande:

Eh? Man är inte otrogen bara för jag håller tyst

Du är ett otroget svin som är feg. Men det visste vi redan!
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 14:21:12 följande:

Ehm, jo, att inte kunna stå för det man gör och lura sin partner att vara kvar i förhållandet med hjälp av lögner och undanhållande bara för att man själv ska slippa ta konsekvenserna av sitt agerande ÄR jävligt svinaktigt... och så länge du fortsätter bete dig svinaktigt så kommer du fortsätta vara ett svin.

De är din åsikt
  • Kalles92
    Anonym (fy) skrev 2021-08-19 15:27:47 följande:

Om man är så dålig på att ta ansvar för sina handlingar är man varken mogen för att ha ett förhållande eller bli förälder.

De här är en annan grej
  • Kalles92
    Xenia skrev 2021-08-19 16:07:17 följande:

Varför kommer jag att tänka på filmen Farlig förbindelse? Mannen som har en kort kärleksaffär medan frun är bortrest och som förstås tänker att det är slut när frun kommer tillbaka. Men älskarinnan ger sig inte, för henne är det allvar. Hon säger att hon är gravid...

Om nu detta inte är en trolltråd så får TS säga till älskarinnan att han aldrig kommer att lämna sin fru pga barnet. Han kan aldrig lämna sitt barn och sin sambo. Då får han hoppas att inte "sexleksaken" blivit gravid.

Men egenligen borde sambon få veta så hon kan lämna honom. Jag tror att TS kommer att vara otrogen igen så fort sambon inte orkar med sex. Eller bara livet blir tråkigt och jobbigt, som det kan bli med små barn. Han går dit kuken pekar utan självdisciplin.

Älskarinnan borde också få veta att hon bara var en sexleksak, så hon kan undvika män som TS i framtiden.

Barn är inte tråkiga och jag kommer vara trogen ?
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:03:41 följande:

De här är en annan grej

Du är 10 år yngre än mig och ändå fattar du inte att du har gjort fel! Det är skrämmande att se. Ensak är säker du tänker med kuken istället!
  • Anonym (Humor)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:01:04 följande:
    De är din åsikt
    Och 99.9999999% av alla människor delar den åsikten..
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 19:24:03 följande:

Du gjorde om det 7 ggr. Då är man ett svin.

De är din åsikt
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 22:59:41 följande:

Jag kan garantera dig att du kommer ringa din leksak och vill leka pappa pippar! Hoppas din sambo får veta vilket feg karl usling hon har som inte vågar berätta om otroheten. Jag hoppas att din leksak som du kallar henne för livet surt för dig. Hon kommer att kasta ut dig

Jag behöver nog inte min leksak efter barnet är fött
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 00:14:10 följande:

Jag behöver nog inte min leksak efter barnet är fött

Jo då det lär du behöva! För din sambo lär inte släppa till i första taget. Men du fattar inte hur mkt du sårar henne genom att vara otrogen, som andra har skrivit så är du inte mogen att bli förälder lr att ta hand om den, jag vet du kommer skriva att det är min åsikt, men det är bara i te en åsikt det är sanningen. Men alla vet i denna chat ath du inte fattar det vi skriver. Så du kommer fortfarande att hävda att du inte gjort något fel utan det är hon som du har pippat 7 gånger som är problemet.
Svar på tråden Älskar henne