• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (Kimchi)
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:48:52 följande:

Att ge men inte att få. Så nej mig lägger man inte över knät

Jag skulle kunna se det som en utmaning men noup. Du har inte en chans att klara av det.
  • Kalles92
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-21 21:13:30 följande:

Jag skulle kunna se det som en utmaning men noup. Du har inte en chans att klara av det.

Klara av vad?
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-21 22:13:40 följande:
    Klara av vad?
    Men kalle, du har ju redan avslöjat dig själv som ett troll. Drömmer
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-21 23:04:31 följande:

Men kalle, du har ju redan avslöjat dig själv som ett troll. 

//

Vad snackar du om?
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-21 23:13:52 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/81316406-vart-har-alla-bra-man-tagit-vagen/12

Jaha, de är alltså du som försöker sätta dit mig. Men jag menade som sagt en kopp kaffe och inget annat. Skriver även här att var snäll och sluta med sådant skit. Jag gjorde misstag och jag är inte sådan egentligen. De du gör nu är att folk ska tro att jag är ett äckel.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-21 23:20:51 följande:
    Jaha, de är alltså du som försöker sätta dit mig. Men jag menade som sagt en kopp kaffe och inget annat. Skriver även här att var snäll och sluta med sådant skit. Jag gjorde misstag och jag är inte sådan egentligen. De du gör nu är att folk ska tro att jag är ett äckel.
    Jag bara avslöjar dig för vad du är.. ett patiskt litet troll
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-21 23:36:55 följande:

Jag bara avslöjar dig för vad du är.. ett patiskt litet troll

Jag är verkligen inget troll. Kom bed bevis istället för lösa anklagelser
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-22 00:06:49 följande:
    Jag är verkligen inget troll. Kom bed bevis istället för lösa anklagelser
    Ok så du sitter bara här ok säger att du ångrar att du bedrog din sambo samtidigt som du försöker få till en träff med en tjej i en annan tråd.... givetvis bara för "kaffe"... jamen visst serru Tomte
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-22 00:12:31 följande:

Ok så du sitter bara här ok säger att du ångrar att du bedrog din sambo samtidigt som du försöker få till en träff med en tjej i en annan tråd.... givetvis bara för "kaffe"... jamen visst serru 

Men de är sant! Jag tror att du har snuskig fantasi men att dricka kaffe får man la göra med vem som helst?
Svar på tråden Älskar henne