• Anonym (Äcklad)

    Min flickvän har mask!

    Hej, jag träffade min flickvän och sambo(är själv man) för ungefär 2,5 år sedan. När vi dejtat ett tag märkte jag att hon var spänd vid sex, inte ville köra positioner där jag skulle kunna se hennes rumpa osv. Tänkte inte mer på det för alla föredrar ju olika saker i sängen. När vi sov hos varandra mer regelbundet märkte jag att hon kliade sig mellan skinkorna mycket i sömnen och även som vaken när hon trodde jag inte såg.
    Registrerade liksom detta utan att tänka så mycket på det.
    Sen när vi flyttat ihop och vi hade sex en dag med lampan tänd så ser jag när jag drar ut den(ur slidan) att det krälar maskar på mitt "verktyg". Jag reagerade med äckel för jag blev så chockad och fick lätt panik.
    Hon skämdes men jag köpte medicin och vi behandlade oss båda(jag hade inga symtom). 
    Kan säga att jag aldrig kollat mitt anus så många gånger. Såg aldrig någon mask hos mig själv dock. Efter de två doserna med några veckors mellanrum tror jag allt är frid och fröjd men när jag ska gå ner på henne när vi har sex ser jag maskar både runt anus och slidan. Klarar inte att ha sex efter det här.
    Vi behandlar och behandlar (oss båda)och jag sanerar hela jävla lägenheten otaliga gånger men nu kollar jag efter mask(svårt att låta bli...) varje gång vi är påväg att ha sex och hon verkar ha kronisk mask för jag ser maskar i anus OCH i slidan varje gång.
    Jag försöker prata med henne och skickar henne till läkare, får starkare maskmedel men hon har kvar masken, inget funkar. Till sist avslöjar hon att hon haft den så länge hon kan minnas och det är omöjligt att få bort trots att hon försöker.
    Hon vill ha barn nu men jag känner att jag blir så äcklad av parasiterna att jag inte klarar av ett vanligt samliv. Jag kan inte låtsas som allt är som vanligt, detta är ett jätteproblem för mig. Min tjej verkar helst vilja låtsas som de inte finns men jag kan för fan inte stoppa kuken i ett hål som krälar av mask.
    Det här låter helt sjukt men det är sant. Mår så jävla dåligt av det här att jag väger mot att göra slut.
    Har följt med henne till läkaren som ger starkare medicin och maskarna minskar i antal/försvinner några veckor sen är de tillbaks igen.
    Jag kan fan inte leva i det här. Älskar min flickvän men hon verkar ha gett upp att bli av med dem och hennes likgiltighet inför att vara full med mask gör att jag tappar attraktionen och vill inte längre vara nära. Fattar inte hur man kan låtsas som inget och låta mig stoppa in den medveten om att man har mask i hela underredet. 
    Jag har själv blivit stressad över att få dem och ibland när jag sett hennes maskar eller ser henne klia sig känns det som det börjar klia över hela mig och speciellt i arslet, men har aldrig sett någon mask när jag kollat med spegel eller stuckit en tops i röven.
    Eftersom hon vill ha barn nu ställs det på sin spets och jag kan fan inte skaffa barn med denna kvinna och fortsätta leva i en maskinfestation och se ett ev. barn bli smittat.
    Fy fan... Det här tar knäcken på mig.
    Vad ska jag göra?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-25 14:18
    Det är springmask, såg att jag glömde skriva det i texten.

  • Svar på tråden Min flickvän har mask!
  • Anonym (Sant?)

    Det här låter otroligt...är det verkligen sant?

    Om hon haft det hela sitt liv så borde hon vara på psyket nu för den klådan är inget man tänker bort. Jag har haft det två ggr när mina barn var små.

    Trodde inte jag skulle råda någon detta men...näe jag skulle avsluta. Även om det är henne det är mest synd om. Läkarna borde kunna fixa det här ändå tycker jag.

    Kvinna 55

  • elmadumle

    Upprepar hon behandlingen som man ska göra efter 10 dagar? första behandlingen dödar de levande maskarna, andra behandlingen dödar de maskar som kläckts ur äggen som inte första behandlingen tar. Gör hon inte det blir det bara rundgång.

  • Anonym (Sant?)
    elmadumle skrev 2021-08-25 13:57:20 följande:

    Upprepar hon behandlingen som man ska göra efter 10 dagar? första behandlingen dödar de levande maskarna, andra behandlingen dödar de maskar som kläckts ur äggen som inte första behandlingen tar. Gör hon inte det blir det bara rundgång.


    Ja det stämmer men det verkar märkligt om hon inte vid det här laget förstått det.
  • Gravid99

    Är detta sant? Fyfan va sjukt! Jag hade lätt gjort slut tyvärr, hon verkar ju inte speciellt fräsch. Något fel måste hon göra som får tillbaka masken eller haft den så länge hon kan minnas.

    Du måste vara en väldigt snäll person som inte reagera hårdare..

  • Anonym (tvillingmamma)

    Antar att det är springmask du menar? Usch, det låter ju som att ha en partner med löss. Vi fick springmask några vändor när barnen var små och det var inte roligt. Men så där mycket eller synligt, var det aldrig. Man märkte det bara på klådan samt såg det i barnens och sin egen avföring. Men det räckte! Jag tror inte att det kommer att funka mellan er om hon har så där mycket och aldrig blir av med det.

  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Sant?) skrev 2021-08-25 13:54:45 följande:

    Det här låter otroligt...är det verkligen sant?

    Om hon haft det hela sitt liv så borde hon vara på psyket nu för den klådan är inget man tänker bort. Jag har haft det två ggr när mina barn var små.

    Trodde inte jag skulle råda någon detta men...näe jag skulle avsluta. Även om det är henne det är mest synd om. Läkarna borde kunna fixa det här ändå tycker jag.

    Kvinna 55


    Tyvärr är det sant, sök på "kronisk springmask forum" på google så ser du folk som beskriver det, det verkar inte vara så ovanligt som man tror tyvärr. här är t.ex trådar från familjeliv: www.familjeliv.se/forum/thread/12261485-springmask-och-graviditet
    www.familjeliv.se/forum/thread/77116503-det-har-med-springmask
    www.familjeliv.se/forum/thread/4662293-mask-igen-fan

    Jag har släpat med henne till läkaren och fått vermox, vanquin är den receptfria men vermox ska vara effektivare, med vermox försvinner det någron vecka sen kommer det tillbaka igen. Det är som att min tjej vill ignorera problemet och låtsas som det inte finns och verkar ha gett upp men jag kan fan inte leva med detta i min närhet. Känner också att jag bör avsluta men hon kommer bli så ledsen... Och undra varför. Vad säger man då?
  • Anonym (Huha)

    Kunde knappt läsa hela TS, blev så äcklad. Hur du har stått ut att leva med människa i 2,5 år är för mig en gåta.

    Så klart är det mest synd om tjejen, men hon verkar ha accepterat sitt öde.

    Vet inte riktigt om du hade någon fråga eller bara ville skriva av dig lite.

  • Anonym (Sant?)
    Anonym (Äcklad) skrev 2021-08-25 14:17:13 följande:

    Tyvärr är det sant, sök på "kronisk springmask forum" på google så ser du folk som beskriver det, det verkar inte vara så ovanligt som man tror tyvärr. här är t.ex trådar från familjeliv: www.familjeliv.se/forum/thread/12261485-springmask-och-graviditet

    www.familjeliv.se/forum/thread/77116503-det-har-med-springmask

    www.familjeliv.se/forum/thread/4662293-mask-igen-fan

    Jag har släpat med henne till läkaren och fått vermox, vanquin är den receptfria men vermox ska vara effektivare, med vermox försvinner det någron vecka sen kommer det tillbaka igen. Det är som att min tjej vill ignorera problemet och låtsas som det inte finns och verkar ha gett upp men jag kan fan inte leva med detta i min närhet. Känner också att jag bör avsluta men hon kommer bli så ledsen... Och undra varför. Vad säger man då?


    Å jag hade ingen aning!

    Är hon deprimerad, låg i övrigt? Diagnoser?

    Jag skulle säga som det är.....och avsluta. Tyvärr, låter hemskt men...

    .
  • Anonym (Äcklad)
    elmadumle skrev 2021-08-25 13:57:20 följande:

    Upprepar hon behandlingen som man ska göra efter 10 dagar? första behandlingen dödar de levande maskarna, andra behandlingen dödar de maskar som kläckts ur äggen som inte första behandlingen tar. Gör hon inte det blir det bara rundgång.


    Jag har ju skrivit det i texten? Lovar dig, när man blivit så påverkad av det här under så lång tid har man koll på rekommendationerna :(
    Anonym (Äcklad) skrev 2021-08-25 13:46:39 följande:

    ...Efter de två doserna med några veckors mellanrum...
    ...Vi behandlar och behandlar (oss båda)och jag sanerar hela jävla lägenheten otaliga gånger ..


  • Anonym (Jag)

    Sängkläder, handdukar och underkläder ska tvättas varje dag under behandlingen. Och även ett par veckor efter. Städningen hemma är också viktig så larverna finns i damm och textilier.

    Fy fan va jag lider med dig!!!

Svar på tråden Min flickvän har mask!