• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Vittring89
    Oreokakan11 skrev 2021-09-28 08:09:42 följande:

Jag plussade <3

En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?

Det är jättesvårt att jämföra styrkan på olika sorters test, så jag skulle inte tänka mer på det. Stort grattis!
  • Hoppas2022

Jag plussade <3

En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?

Stort grattis :D (beror på att det är olika test bara)
  • dujagochbebisen

Jag plussade <3

Åhhhh grattis!!!!! :D tror också de handlar om styrkan på testet, finns ju en viss ml-mängd hcg de mäter :)
  • babyloove

Jag plussade <3

Åh grattis!!!!
  • babyloove

Enligt app ska jag ha BIM 3/10 men enligt ÄL 6/10, så klurigt.. vågar inte testa än. Enligt app skulle jag ha bf 11/6 om det tog nu. Hade samma datum med sonen 2018, plussade med han den 2/10 2017 så funderar på att vänta tills dess bara för att, eller ska man göra på torsdag när de är 6 dagar kvar till bim enligt ÄL???

• Ollebollen
    babyloove skrev 2021-09-28 10:36:31 följande:

Enligt app ska jag ha BIM 3/10 men enligt ÄL 6/10, så klurigt.. vågar inte testa än. Enligt app skulle jag ha bf 11/6 om det tog nu. Hade samma datum med sonen 2018, plussade med han den 2/10 2017 så funderar på att vänta tills dess bara för att, eller ska man göra på torsdag när de är 6 dagar kvar till bim enligt ÄL???

Jag hade inte kunnat hålla mig iallafall! Haha!
  • dujagochbebisen
    Oreokakan11 skrev 2021-09-28 11:39:37 följande:

Tack så mycket allihopa! <3

Så kul att det blev idag när du önskade så du kunde överraska din man! :D hur är symptomen nu? :)<3
  • babyloove
    Ollebollen skrev 2021-09-28 13:19:42 följande:

Jag hade inte kunnat hålla mig iallafall! Haha!

Tog ett billigtest nu när jag kom hem, bara för att. Egentligen kan det inte visa innan BIM utan ett sånt där super billigt man måste vänta in BIM för.. å tycker mig se världens svagast streck! Nu blir jag arg på mig själv för jag inte "slösade" ett testa 6 dagar innan BIM och måste vänta till imorgon bitti!! Elle så har jag stirrat fram ett svagt sträck, allt är oklart hahah
  • DomkallarmigS
    babyloove skrev 2021-09-28 16:29:25 följande:

Tog ett billigtest nu när jag kom hem, bara för att. Egentligen kan det inte visa innan BIM utan ett sånt där super billigt man måste vänta in BIM för.. å tycker mig se världens svagast streck! Nu blir jag arg på mig själv för jag inte "slösade" ett testa 6 dagar innan BIM och måste vänta till imorgon bitti!! Elle så har jag stirrat fram ett svagt sträck, allt är oklart hahah

Haha förstår frustrationen! Håller tummarna för ett tydligare plus i morgon :)
Svar på tråden BIM oktober 2021