• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Vittring89

ÄL+6 här och har haft molvärk varje dag sedan ägglossningen, så jag vet ju att det inte kan vara ett tecken. Men ändå så börjar jag hoppas? Hade i princip bara molvärk som symtom i tidig graviditet första gången. Kommer nog testa på söndag, då ÄL+12 (samma som jag plussade med dottern). Men det är så svårt att hålla sig!!!!

• Oreokakan11
    dujagochbebisen skrev 2021-09-27 17:19:28 följande:
    Jaaaaa guuuud tiden går såååå jävla långsamt haha! Ska bli så spännande imorgon för er alla som ska testa! Har ni alla börjat/fått fler symptom än???
    Har så mycket halsbränna att det är sjukt.. aldrig haft det förut. Är otroligt anfådd också..
  • DomkallarmigS
    betula skrev 2021-09-27 19:23:25 följande:

Själv tycker jag tiden seegar sig fram mot Äl. ????

Tiden har ju aldrig gått så långsamt som i väntans tider... (:
  • evelinagra1

Hur långt innan ägglossning får ni symtom? Jag ska inte ha äl förrän tisdag nästa vecka men började få äl flytningar i lördags (dagen efter avslutad mens) och idag mår jag otroligt illa och har fortfarande mycket flytningar, brukar ha dessa symtom men kan inte minnas att jag fått det över 1 vecka innan?

• dujagochbebisen

Idag droppade min temp :( mensen kommer snart som jag förutspått! Håller tummarna för er nu som ska testa idag!!!

• Oreokakan11

Jag plussade <3

En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?

• DomkallarmigS
    Oreokakan11 skrev 2021-09-28 08:09:42 följande:

Jag plussade <3

En fråga till er som vet bättre, använde mig av testlagrets testa tidigt som kan säga till redan en vecka innan bim, är ju på bim -3 nu och av clearblue. Clearblue visade starkt plus redan efter några sekunder kändes det som men testlagrets visar svagt streck. Vad kan det bero på?

Kan inte svara på din fråga men GRATTIS <3
Svar på tråden BIM oktober 2021