BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

BIM -12
Har hela denna veckan haft någon molande värk i magen, påminner om känslan av att behöva gå på toa. Har även varit väldigt lättirriterad och nära till tårar. Brukar inte ha det här såhär långt innan mens i vanliga fall utan tidigast bara någon dag innan. Tänk om det är något den här gången ???? Dumt att hoppas för mycket men det hade varit så roligt...
BIM -12
Har hela denna veckan haft någon molande värk i magen, påminner om känslan av att behöva gå på toa. Har även varit väldigt lättirriterad och nära till tårar. Brukar inte ha det här såhär långt innan mens i vanliga fall utan tidigast bara någon dag innan. Tänk om det är något den här gången ???? Dumt att hoppas för mycket men det hade varit så roligt...
Nej då förskjuts mensen med 3 dagar kanske. Men har aldrig haft spot on 35 dagars cykel ändå så? Får väl bebis-dansa lite dessa dagarna och bara se helt enkelt hur det slutar, läste ett spännande inlägg från vulverine som kanske kan stämma här
Åh så spännande! När hade du ÄL ?
18/19 september ????
Hej på er, min mens slutade igår och idag har jag jättemycket flytningar och jag kan dra ut dom flera cm mellan fingrarna?? Vad kan detta betyda?
Jaa älskar Jenny Koos! Tempar du? Jag gör det, jättetydligt att se då när ÄL har skett :) om det inte tagit sig denna månad kanske du ska prova att göra det nästa månad för att ta reda på det, såvida du inte har koll på ditt ÄL-sekret förstås :)
Nä gjorde förut men får kanske börja igen!! Finns det någon app förutom NC där man kan regga temp?
Jag reggar temp i p-tracker. Är gratis :)