BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

Hej! Hoppar in här :)
Hade äl i helgen 3 oktober och bim 17 oktober. Vi tänkte försöka få till en 3a, detta är första försöket men har aldrig försökt med de tidigare utan de har varit lite ?hoppsan?. Har en 7-åring och en 4-åring :)
Haha okej, tråkigt men tänker att det ibland tar några dagar efter BIM för vissa. :) eller känner du att mensen är på g?
Men så kul när man tittar på BIM listan och det är rätt många "plussat" här i början av oktober. Grattis till er! 
Själv är jag på bim -7 och testade mig imorse (fast jag lovat mig själv att inte göra det) och det var såklart negativt. Hur kan dessa dagar mellan ÄL och bim gå sååå långsamt???
Senaste äl har jag känt massor av symtom, molnande värk mm. Jag har älflytningar, men inga symtom.
Nu väntar jag på att glad gubbe ska dyka upp. Kör med det enkla cb testet denna gång som bara visar glad gubbe ( inte blinkande) Beräknade äl i dag eller imorgon. Än har ingen gubbe dykt upp.
En sak jag inte fattar är... hade kvar en sticka av clearblue advance från förra månaden. Testade med den nu ikväll och förväntade mig åtminstone blinkande gubbe,då jag är så nära ÄL, men nä- tom ring.
Visst kan vara så att min östrogenhalt är svag. Jag har ju knappt haft äl känningar den här gången. Så att den inte ger utslag för det. Men senaste 5 gångerna har jag haft utslag med blinlande gubbe.
Dock inte vid första försöket med min förstfödde. Då fick jag glad gubbe direkt på de avancerade stickorna. Hm jag skulle inte ha testat med denna överblivna stickan. Nu börjar man ju grubbla mer om man kan ha missat äl eller vad som händer...
Nej jag känner ingenting! Så konstigt? nu är det BIM+2 men tar inget mer test förrän nästa vecka tror jag.
Nu kom mensen! Är inte besviken eller förvånad, eller jo lite besviken. Tyckte vi fick till det så bra med myset. Tror ni att det spelar någon roll vilken tid på dygnet man myser vid ÄL, tex så har vi enbart myst på kvällen när vi ska sova. Man kanske ska variera sig?
Grattis till alla som plussat den här månaden! Vi andra ses kanske i novembertråden :)
Nu kom mensen! Är inte besviken eller förvånad, eller jo lite besviken. Tyckte vi fick till det så bra med myset. Tror ni att det spelar någon roll vilken tid på dygnet man myser vid ÄL, tex så har vi enbart myst på kvällen när vi ska sova. Man kanske ska variera )
Hej!
Håller tummarna för alla!
Är gärna med. BIM idag, testade imorse och tycker mig skymta något? Vad tror ni? Har dock fått många spökstreck tidigare och vågar inte hoppas... :)

Idag hoppar jag ur tråden. Ser om jag hittar en November tråd istället....
)=