• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • knyttets
    FluffigaMoln skrev 2021-10-04 06:05:19 följande:

Åh vad spännande :) jag har plötsligt fått mer finnar innan Bim än vanligt, brukar sällan få det kanske någon om jag äter choklad vid den här tidpunkten men inte annars :o Bim -3 nu, såå spännande

Har du vågat testa ännu? Jag testade imorse med RFSU testa tidigt och vanligt RFSU. Ett svagt streck men ännu så svagt att jag inte vågar lita på att det är positivt, måste bara fortsätta testa kommande dagar och hoppas det blir starkare. Verkligen olidligt spännande nu!
  • Bebis2021

Hej på er, har bim 7/10, inget aktivt försök denna cykel och har varit så säker på att äl uteblev då jag tyckte tempen inte var som den borde, men har ändå anat lite molvärk och känningar i tjejmagen, så jag tänkte på morgonen att ja testar å de visade minsann väldigt svagt positivt, vilket ja inte hade väntat mig, men givetvis börjar man ju då oroa sig att de kan vara spökstreck eller att strecket inte ska bli starkare och att mensen kommer när den ska (har mf och ma I bagaget), sååå ja vågar inte ropa hej än men hoppas innerligt att de ska gå vägen har i övrigt inte några direkta symtom, förutom att jag lättare får kväljningar när ja borstar tänderna (brukar bli känslig på sånt när jag är gravid) samt finnar vilket ja heller inte brukar ha, å så molvärk på de då, men allt detta (förutom kväljningar) kan ju faktiskt bero på kommande mens också om ja har otur. Någon mer med bim 7/10? ????

• FluffigaMoln
    knyttets skrev 2021-10-04 07:42:10 följande:

Har du vågat testa ännu? Jag testade imorse med RFSU testa tidigt och vanligt RFSU. Ett svagt streck men ännu så svagt att jag inte vågar lita på att det är positivt, måste bara fortsätta testa kommande dagar och hoppas det blir starkare. Verkligen olidligt spännande nu!

Nej inget test än, har så regelbunden mens och provat ganska många månader så testar jag inte tror jag att jag blir mindre besviken :) åh, spännande, hoppas det blir tydligare :)
  • Ollebollen
    Elin1991 skrev 2021-10-04 09:13:57 följande:

BIM + 2 och negativa test. Blir galen, har aldrig sen mens.

Hur länge sedan är det du hade ÄL?
  • FluffigaMoln
    Bebis2021 skrev 2021-10-04 09:58:00 följande:

Hej på er, har bim 7/10, inget aktivt försök denna cykel och har varit så säker på att äl uteblev då jag tyckte tempen inte var som den borde, men har ändå anat lite molvärk och känningar i tjejmagen, så jag tänkte på morgonen att ja testar å de visade minsann väldigt svagt positivt, vilket ja inte hade väntat mig, men givetvis börjar man ju då oroa sig att de kan vara spökstreck eller att strecket inte ska bli starkare och att mensen kommer när den ska (har mf och ma I bagaget), sååå ja vågar inte ropa hej än men hoppas innerligt att de ska gå vägen har i övrigt inte några direkta symtom, förutom att jag lättare får kväljningar när ja borstar tänderna (brukar bli känslig på sånt när jag är gravid) samt finnar vilket ja heller inte brukar ha, å så molvärk på de då, men allt detta (förutom kväljningar) kan ju faktiskt bero på kommande mens också om ja har otur. Någon mer med bim 7/10? ????

Samma bim datum här, börjar dock få mensvärk nu så det kanske är kört. Vet inte om man kan få ont ändå men känns lite deppigt..
  • Ewcia
    Elin1991 skrev 2021-10-04 09:13:57 följande:

BIM + 2 och negativa test. Blir galen, har aldrig sen mens.

Exakt Samma här
  • Fyyyyran

Tog precis ett RFSU testa tidigt som var tokblankt. Inte ens minsta antydan till ett streck :(. Så tråkigt. Har bim på torsdag enligt app.

• Bebis2021
    FluffigaMoln skrev 2021-10-04 13:00:16 följande:

Samma bim datum här, börjar dock få mensvärk nu så det kanske är kört. Vet inte om man kan få ont ändå men känns lite deppigt..

Jag har alla mina graviditeter haft molvärk innan bim och positivt på stickan, men jag har även molvärk innan mens, kan dock tycka att molvärken skiljer sig åt litegrann, denna cykel har jag dock haft vad jag inbillar mig lite mer ihållande molvärk under flera dagar redan ett tag efter eventuell ägglossning, så jäkla svårt att veta om de är "symtom" eller önsketänkande dock. Men bara för att du har molvärk ska du inte räkna bort ett plus finns goda chanser har du testat något å har du några andra symtom?
  • Bebis2021
    Fyyyyran skrev 2021-10-04 14:23:32 följande:

Tog precis ett RFSU testa tidigt som var tokblankt. Inte ens minsta antydan till ett streck :(. Så tråkigt. Har bim på torsdag enligt app.

Trist, men samtidigt de flera dagar kvar till bim, så de är ju absolut inte kört än har du några känningar? Har också bim på tors, tog ett test i morse med väldigt svagt plus, så svagt så jag vågar absolut inte ta ut något än.. rädd för mf osv, hade i april ett tidigt mf där mitt plus var alldeles för svagt länge för att de skulle kunna gå bra, så man har lite skräck och oro av de. Men vänta några dagar å se å testa igen tänker jag
Svar på tråden BIM oktober 2021