BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Åh vad spännande :) jag har plötsligt fått mer finnar innan Bim än vanligt, brukar sällan få det kanske någon om jag äter choklad vid den här tidpunkten men inte annars :o Bim -3 nu, såå spännande
BIM + 2 och negativa test. Blir galen, har aldrig sen mens.
Hej på er, har bim 7/10, inget aktivt försök denna cykel och har varit så säker på att äl uteblev då jag tyckte tempen inte var som den borde, men har ändå anat lite molvärk och känningar i tjejmagen, så jag tänkte på morgonen att ja testar å de visade minsann väldigt svagt positivt, vilket ja inte hade väntat mig, men givetvis börjar man ju då oroa sig att de kan vara spökstreck eller att strecket inte ska bli starkare och att mensen kommer när den ska (har mf och ma I bagaget), sååå ja vågar inte ropa hej än men hoppas innerligt att de ska gå vägen
har i övrigt inte några direkta symtom, förutom att jag lättare får kväljningar när ja borstar tänderna (brukar bli känslig på sånt när jag är gravid) samt finnar vilket ja heller inte brukar ha, å så molvärk på de då, men allt detta (förutom kväljningar) kan ju faktiskt bero på kommande mens också om ja har otur. Någon mer med bim 7/10? ????
Har du vågat testa ännu? Jag testade imorse med RFSU testa tidigt och vanligt RFSU. Ett svagt streck men ännu så svagt att jag inte vågar lita på att det är positivt, måste bara fortsätta testa kommande dagar och hoppas det blir starkare. Verkligen olidligt spännande nu!
Hej på er, har bim 7/10, inget aktivt försök denna cykel och har varit så säker på att äl uteblev då jag tyckte tempen inte var som den borde, men har ändå anat lite molvärk och känningar i tjejmagen, så jag tänkte på morgonen att ja testar å de visade minsann väldigt svagt positivt, vilket ja inte hade väntat mig, men givetvis börjar man ju då oroa sig att de kan vara spökstreck eller att strecket inte ska bli starkare och att mensen kommer när den ska (har mf och ma I bagaget), sååå ja vågar inte ropa hej än men hoppas innerligt att de ska gå vägen har i övrigt inte några direkta symtom, förutom att jag lättare får kväljningar när ja borstar tänderna (brukar bli känslig på sånt när jag är gravid) samt finnar vilket ja heller inte brukar ha, å så molvärk på de då, men allt detta (förutom kväljningar) kan ju faktiskt bero på kommande mens också om ja har otur. Någon mer med bim 7/10? ????
Tog precis ett RFSU testa tidigt som var tokblankt. Inte ens minsta antydan till ett streck :(. Så tråkigt. Har bim på torsdag enligt app.
Samma bim datum här, börjar dock få mensvärk nu så det kanske är kört. Vet inte om man kan få ont ändå men känns lite deppigt..
Tog precis ett RFSU testa tidigt som var tokblankt. Inte ens minsta antydan till ett streck :(. Så tråkigt. Har bim på torsdag enligt app.