BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Ahaa okej, tråkigt men tänker att det ibland tar några dagar efter BIM för vissa. :) eller känner du att mensen är på g?
Var inget snack om saken. Antar att ömma bröst kommer framöver ????
Tog ett test idag, RFSU testa ofta. Men negativt :( tror nog det är kört denna gången också. Blir så ledsen. Har bim på söndag.
Bim +1 är och ingen känsla av att mensen är på gång. Tog ett test imorse som var negativt. Tråkigt men nu är det bara att vänta att mensen kommer och sen köra igen :)
Testade idag på morgonen äl+7..... Negativt. Blir så trött på mig själv som testade så tidigt, blir ju ledsen av ett negativt. :(
Testade idag på morgonen äl+7..... Negativt. Blir så trött på mig själv som testade så tidigt, blir ju ledsen av ett negativt. :(
Vet exakt vad du menar. Jag testade för två dagar sedan och tänker att jag kanske kommer testa imorgon om tempen skulle gå upp igen. Går tempen inte upp så kommer jag inte testa för att skydda mig själv, haha...
Imorgon är jag på ÄL+10 så fortfarnde tidigt. Har haft hög temp sedan ÄL+4 men idag ÄL+9 sjönk den 0.2 grader så jag tappade därmed hoppet :(