• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • nyfiken23

Kanske är en dum fråga.... Men jag är på äl+6 idag och har idag en svidande/molande värk i livmodern som håller i sig mer eller mindre mycket... Är det bara önsketänkande eller kan det vara tecken på något?

• Sockerbulle1

Någon som äter särskilda tillskott eller vitaminer för att öka chanserna? Läst mycket om olika tillskott, men också om myter..

• Lillis85

1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket) PLUSSAT

3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)

5/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)

6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)

6/10 babyloove (andra barnet, fjärde försöket) PLUSSAT

7/10 Fyyyyran (fjärde barnet, andra försöket)

7/10 FluffigaMoln (första barnet)

8/10 Knyttets, 25 år (första barnet, tredje försöket)

10/10 lillis85(fjärde barnet, första försöket efter ma)

10/10 ollebollen (första barnet, första försöket)

10/10 DomkallarmigS (första barnet, andra försöket)

10/10 MommyA (tredje barnet, andra försöket)

12/10 jvh (andra barnet, första riktiga försöket)

13/10 AllieP (Första barnet, andra försöket)

13/10 LillaSam (första barnet, första försöket)

14/10 Värmlandsjänta, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

14/10 Nyfiken23, 30år (tredje barnet, andra försöket)

15/10 EIJ90, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

15/10 Humlisen17 (första barnet, tredje försöket)

15/10 Etaj ( andra gemensamma barnet, andra försöket)

15/10 Fyrklöverns (första barnet, fjärde försöket)

16/10 Silince (fjärde barnet, första försöket)

?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket)

18/10 Mor till Ella 38år,(fjärde barnet, andra försöket)

18/10 evelinagra1 22år (första barnet, 6e försöket)

18/10 betula 39 år (3e barnet, 3e försöket)

19/10 Sofian81 (tredje barnet, andra försöket)

19/10 Tjo91 (andra barnet, andra försöket)

19/10 Melle90 (andra barnet, fjärde försöket efter MA)

21/10 Bez (första barnet, 3e försöket)

21/10 Olise91 (tredje barnet, andra försöket)

21/10 lifeofsvea (andra barnet, första försöket)

22/10 RyskaRäven 22 år (första barnet, 7:e försöket, 1 MF)

23/10 Hoppas2022 (fjärde barnet, åttonde försöket)

23/10 Alexa22 (första barnet, tredje försöket)

25/10 Tefat 26 år (Första barnet, tredje försöket)

26/10 sockerbulle1 (första barnet, tredje försöket)

27/10 dujagochbebisen (första barnet, andra försöket)

27/10 Isolines (femte barnet, andra försöket, ett MF)

28/10 BounceBambi (första barnet, tredje försöket)

29/10 Sigridgunnar (emmy) (första barnet andra försöket ett mf)

• FluffigaMoln
    Bebis2021 skrev 2021-10-04 14:48:36 följande:

Jag har alla mina graviditeter haft molvärk innan bim och positivt på stickan, men jag har även molvärk innan mens, kan dock tycka att molvärken skiljer sig åt litegrann, denna cykel har jag dock haft vad jag inbillar mig lite mer ihållande molvärk under flera dagar redan ett tag efter eventuell ägglossning, så jäkla svårt att veta om de är "symtom" eller önsketänkande dock. Men bara för att du har molvärk ska du inte räkna bort ett plus finns goda chanser har du testat något å har du några andra symtom?

Tack för pepp :) Jag hade molvärk ca en vecka efter ÄL, har mer finnar än vanligt men inte då mycket mer. Inte testat än, håller mig till minst Bim ;)
  • Lillis85

Sedan i typ lördags haft molande i magen till åfrån. Precis som när man väntar mens när som... Undra om inte det är ett vagt illamående med. Inbillning??

Är på dag 25 idag, äl +11(typ)

Med min oregelbundna mens och dessutom efter ma så har jag inte stenkoll på min cykellängd. Känner dock av äl väldigt väl utan tester....

Första halvan detta år låg jag på cykellängd 23-33 dagar..... Hade inte tänkt testa förrän vi passerat typ 40 dagar. Men blir allt sugen om det inte blivit nån mens imorgon.... Testat väldigt tidigt alla tidigare graviditeter.....

• Bebis2021
    FluffigaMoln skrev 2021-10-04 17:08:03 följande:

Tack för pepp :) Jag hade molvärk ca en vecka efter ÄL, har mer finnar än vanligt men inte då mycket mer. Inte testat än, håller mig till minst Bim ;)

Okej spännande låter ju lovande tycker ja???? jag har egentligen en tid hosgyn imorgon då jag efter ett tidigt mf i april fått mkt mindre mens, så oroat mig att ja har för tunn livmoderslemhinna för att ett ägg ska kunna fästa, har alltid blivit gravid på en gång osv, så nu när jag tog gravtestet var de för att se om de tex plus litet plus å mensen ändå kommer se tänker ja att man kan se om de iaf var nån graviditet på gång å de verkar de ju som bara hoppas de stannar, men blev rätt förvånad ändå då jag liksom testade helt utan förhoppning kom bara på de lite spontant, för egentligen testar jag inte före bim då de bara skapar massa funderingar å oro

Ska bli intressant å se om dom gör ett vul imorgon å om de ispfall syns någon grav på g...
  • FluffigaMoln
    Bebis2021 skrev 2021-10-04 17:17:49 följande:

Okej spännande låter ju lovande tycker ja???? jag har egentligen en tid hosgyn imorgon då jag efter ett tidigt mf i april fått mkt mindre mens, så oroat mig att ja har för tunn livmoderslemhinna för att ett ägg ska kunna fästa, har alltid blivit gravid på en gång osv, så nu när jag tog gravtestet var de för att se om de tex plus litet plus å mensen ändå kommer se tänker ja att man kan se om de iaf var nån graviditet på gång å de verkar de ju som bara hoppas de stannar, men blev rätt förvånad ändå då jag liksom testade helt utan förhoppning kom bara på de lite spontant, för egentligen testar jag inte före bim då de bara skapar massa funderingar å oro

Ska bli intressant å se om dom gör ett vul imorgon å om de ispfall syns någon grav på g...

Ja, man hoppas ju ändå :)

Håller tummarna att det går bra för dig :)
  • LillaSam

Har någon annan en lång cykel? Jag har förhoppningsvis fått tillbaka min cykel nu med hjälp av provera men är på cykeldag 22 och ännu ingen ägglossning enligt NC. Känns väldigt sent? Har fått blinkande smileys 5 dagar i rad nu på clearblues tester. Jag har eventuellt ägglossningsflytningar men är osäker? vill bara få igång cykeln så vi kan börja försöka på riktigt någon gång. Har varit utan mens sedan årskiftet och vill bara att allt ska komma igång?

• knyttets

Plötsligt händer det! BIM-4. Testade ett annat märke till kvällen mest för att se om det blir starkare än morgonens svaga streck och fram trädde ett tydligt plus, i all iver rev jag också fram ett digitalt test som jag hade tänkt spara till BIM :D Så otroligt chockad.
  • Fyyyyran

Tog det här precis. Vad tror ni? Jag ser ett sträck som kom inom 5 min. Spök? Eller gravid?
Svar på tråden BIM oktober 2021