• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Lillis85

Äl +12 idag. Var jättedum och tog ett test. Självklart toknegativt. Vet det är tidigt. Men eftersom jag alltid testat pos väldigt tidigt så hade det inte varit omöjligt.....

Besviken.

• Oreokakan11
    knyttets skrev 2021-10-04 21:35:41 följande:

Plötsligt händer det! BIM-4. Testade ett annat märke till kvällen mest för att se om det blir starkare än morgonens svaga streck och fram trädde ett tydligt plus, i all iver rev jag också fram ett digitalt test som jag hade tänkt spara till BIM :D Så otroligt chockad.

Grattis!!!
  • FluffigaMoln

Idag kom mensen tyvärr...

Vart vänder man sig för att börja kolla upp om det är något fel? Någon som vet? :) lite deppigt nu ju... :'(

• Beckizen
    FluffigaMoln skrev 2021-10-05 09:11:18 följande:

Idag kom mensen tyvärr...

Vart vänder man sig för att börja kolla upp om det är något fel? Någon som vet? :) lite deppigt nu ju... :'(

Hej!

Va tråkigt att det inte gick den här gången. Har ni försökt länge? Jag har inte försökt så länge men tänker att man kanske kan kontaktats närmsta BM och prata med dom?

Skickar en styrkekram till dig <3
  • Ollebollen

Testade idag, med ett digitalt (pucko! Pucko! Pucko!) och såklart negativt. ÄL+9 BIM -6. Är det kört nu då? Säg nej är ni snälla hahaha!!!

• FluffigaMoln
    Beckizen skrev 2021-10-05 11:18:01 följande:

Hej!

Va tråkigt att det inte gick den här gången. Har ni försökt länge? Jag har inte försökt så länge men tänker att man kanske kan kontaktats närmsta BM och prata med dom?

Skickar en styrkekram till dig <3

Tack <3 Ja, det är väl runt ett år någonstans. Tack ska kolla upp det..
  • evelinagra1

Fick positivt ägglossningstest i fredags idag har jag fått en blödning och har lätt mensvärk vad kan detta vara? Måste väl vara för tidigt för nidblödning??

• Vittring89

Det blev ett plus!

Fick ett svagt positivt test i söndag (ÄL+11) men vågade inte riktigt tro på det, men idag på BIM var det ett tydligt plus. Nu håller jag tummarna att vi får en liten junibebis <3
  • evelinagra1
    Vittring89 skrev 2021-10-05 16:07:44 följande:

Det blev ett plus!

Fick ett svagt positivt test i söndag (ÄL+11) men vågade inte riktigt tro på det, men idag på BIM var det ett tydligt plus. Nu håller jag tummarna att vi får en liten junibebis <3

Åå grattis!!
Svar på tråden BIM oktober 2021