• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • svansmamman
    bellan93 skrev 2021-10-27 11:28:25 följande:
    Upptäckte nu när jag skulle se vad tester hette att det inte alls var en extra känsligt, haha. Lurades av att det stod testa tidigt på. Men har ett predictor early hemma, tar det imorgon bitti ?? Tack!!
    Haha ah men dåså, då är ju chanserna ännu bättre! Då håller vi tummarna imorgon! Glad
  • svansmamman
    LadyBallistic skrev 2021-10-27 11:04:19 följande:
    Hej nej den lyser fortfarande med sin frånvaro, så kan väl helt enkelt ändå vara som nc tror att den kommer den 31/10 så väntar och ser, avvaktar med att testa nu då jag får se senare helt enkelt vad som kommer eller inte ????
    Det låter klokt! Glad
  • pandarinen
    Madelen21 skrev 2021-10-27 11:34:02 följande:

Vet int

inte vad jag ska tro .... sitter å gråter. Mår piss!

Det är nog bara att acceptera och vänta på mensen som kan vara sen tyvärr...

Har du förhöjd temp? Vet du säkert när du hade ägglossning? Tog du tester då?

Det som är positivt är ju att mensen inte dykt upp i vissa fall så kan det dröja flera dagar innan hcg nivån är såpass stark att det visar resultat. Men du hade testat med extra tidiga test också var det inte så?
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 11:43:36 följande:

Det som är positivt är ju att mensen inte dykt upp i vissa fall så kan det dröja flera dagar innan hcg nivån är såpass stark att det visar resultat. Men du hade testat med extra tidiga test också var det inte så?

Ja jag har full koll på äl å allt sånt där...

Bara att hoppas att mensen inte kommer.
  • pandarinen
    Madelen21 skrev 2021-10-27 11:34:02 följande:

Vet int

inte vad jag ska tro .... sitter å gråter. Mår piss!

• pandarinen
    Madelen21 skrev 2021-10-27 11:55:10 följande:

Ja jag har full koll på äl å allt sånt där...

Bara att hoppas att mensen inte kommer.

Har du förhöjd temp? Ömma bröst? Hur länge har ni försökt få barn?
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 16:28:17 följande:

Har du förhöjd temp? Ömma bröst? Hur länge har ni försökt få barn?

Jag vet inte men jag blir väldigt varm lätt. Ja vi har väl försökt x antal månader....
  • pandarinen
    Madelen21 skrev 2021-10-27 17:29:14 följande:

Jag vet inte men jag blir väldigt varm lätt. Ja vi har väl försökt x antal månader....

Vad är du på för dag nu? Hur tänker du nästa steg?
    Madelen21 skrev 2021-10-27 17:29:14 följande:

Vad är du på för dag nu?
  • Madelen21
    pandarinen skrev 2021-10-27 18:58:30 följande:

Vad är du på för dag nu? Hur tänker du nästa steg?Vad är du på för dag nu?

Skulle haft mensen i Måndags. Nästa steg ja jag vet inte.... Är väl bara att vänta ytterligare antar jag.
Svar på tråden BIM oktober 2021