BIM November 2021
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ni som har barn sedan innan eller har plussat; upplevde ni symptom? Och hur tidigt?
Jag känner absolut ingenting, inte ens om jag letar.. Är på äl+8 (BIM -6) coh känner mig väldigt icke-gravid... =(
Vill såklart testa, har två st testa tidigt test. Men ska försöka vänta några dagar till!
Är på ä + 9, bim -5, haft ordentligt med ?mensvärk? i går och idag. Tycker mig se ett svagt plus idag, men mensvärken känns ju inte som ett positivt symtom!? Någon som har erfarenhet av detta?

Är på ä + 9, bim -5, haft ordentligt med ?mensvärk? i går och idag. Tycker mig se ett svagt plus idag, men mensvärken känns ju inte som ett positivt symtom!? Någon som har erfarenhet av detta?
Nu har NC äntligen bekräftat min ägglossning, och flyttat den bakåt en dag. Sjukt glad, för det betyder att vi hade sex dagen innan äl, vilket är bra tajming! Är första månaden med NC och är så lättad att min temkurva ser helt normalt ut. Nu börjar bara den berömda väntan. Har haft ovanligt mycket molvärk runt livmoder/ljumskar/lår sedan äl och hoppas att det är ett positivt tecken, haha =D

//
Ni som har barn sedan innan eller har plussat; upplevde ni symptom? Och hur tidigt?
Jag känner absolut ingenting, inte ens om jag letar.. Är på äl+8 (BIM -6) coh känner mig väldigt icke-gravid... =(
Vill såklart testa, har två st testa tidigt test. Men ska försöka vänta några dagar till!
Fick positivt på digitalt ägglossningstest från clearblue igårkväll och hade sex några timmar efter. Imorse vid 06 även positivt på ägglossningstest från rfsu (de stickorna visar alltid positivt typ 12h senare än digitala trots samma urin, vet inte om cb ägglossningstest helt enkelt är känsligare). Gissar på ägglossning imorgon fm.
Men nu har man gått och fått kräksjuka och mår pyton så vette fasen om det blir något mer ligga denna cykel :( Får hoppas att ett försök 1,5 dygn innan äl ger en bra chans.
Detta är kanske bara önsketänkande men tänker att jag frågar er vad ni tror :)
Igår fick jag det svagaste strecket jag sett på babyplan testa tidigt, gick inte att fånga på bild.
Haft lite grav känningar, bröst känns ömma mm. Idag är 24 dagar sen jag gjorde cytotec behandlingen.(tror att jag hade äl i början av förra veckan) Så testoman som man är testa jag idag med och då råkade jag ta fel test och tog ett vanlig babyplan och såg ett streck. Tog då såklart ett testa tidigt med och då syns det strecket mer än igår. Så min fråga är, tror ni att det kan vara så att en ny graviditet är på g?
Eller inbillar jag mig bara? Kommer självklart testa om någon dag igen men man vill bara ha svar nu ;) haha Dom två nedersta är från idag :)