• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Cattis123

ÄL var för 5 dagar sedan. När kan jag börja testa tro? Kan man börja 9 dagar efter ÄL? Kan ju absolut inte vänta till bim hehe! Jag har stickor från testlagret, men såg nu att det fanns testa-tidigt-tester. Ska man köpa de eller köra på de jag har..

• Madelen21

Jag har bim om 7 dagar. När kan man börja testa? Är så nyfiken om de blivit nån bäbis?

• LillaGry

Mensen kom idag, så jag hoppar över till bim i december gruppen och önskar alla som fortfarande väntar på ett plus i november lycka till

• isoldelively
    Cattis123 skrev 2021-11-15 17:29:02 följande:

ÄL var för 5 dagar sedan. När kan jag börja testa tro? Kan man börja 9 dagar efter ÄL? Kan ju absolut inte vänta till bim hehe! Jag har stickor från testlagret, men såg nu att det fanns testa-tidigt-tester. Ska man köpa de eller köra på de jag har..

Jag har plussat 9 dagar efter ägglossning tidigare graviditeter, men det KAN vara för tidigt så deppa inte ihop om du får ett negativt :)

Jag tänker ta ett test på äl+9 denna cykel (äl+2 idag bara)
  • Cattis123
    isoldelively skrev 2021-11-15 20:59:45 följande:

Jag har plussat 9 dagar efter ägglossning tidigare graviditeter, men det KAN vara för tidigt så deppa inte ihop om du får ett negativt :)

Jag tänker ta ett test på äl+9 denna cykel (äl+2 idag bara)

Har du använt speciella testatidigttest då? Jag tror jag börjar på ÄL 9 och sedan ett varje dag tills bim, hihi
  • isoldelively
    Cattis123 skrev 2021-11-15 21:54:33 följande:

Har du använt speciella testatidigttest då? Jag tror jag börjar på ÄL 9 och sedan ett varje dag tills bim, hihi

Predictor Early har jag använt :)
  • Nathaliextnf
    isoldelively skrev 2021-11-15 22:33:54 följande:

Predictor Early har jag använt :)

Jag testade faktiskt predictor early nu på morgonen för första gången :) hoppas bara att det är en ny graviditet och inte MA som visar (det har gått 4 v nu) Hade en liten blödning för 3 dagar sen som jag misstänkter är nidblödning:)

• Nótt

Okej, idag är det BIM -2 och jag testade igen med ett testa tidigt, velat blue. Det gick inte att fånga på bild men jag tkr jag skymtar något?! Dock blev det som en fläck i testet, så kanske är det inte tillförlitligt då? Någon som vet? :/

Har också högre temp än vanligt idag!

• Nótt

Här syns det inte alls ser jag haha. Men det syns faktiskt lite IRL!

Svar på tråden BIM November 2021