• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Missmello

Jodå det var positivt, blev en fin farsdags-present till mannen som har längtat efter en gemensam mini.

• annan18

Fick ett infall att titta igen och tog isär staven och nu ser jag ett svagt svagt streck. Är det skugga eller kan det verkligen vara ett plus? Jag vågar inte ens bli glad för att sedan bli besviken igen? någon tolkning? Det är graviditetskollens teststav.

• Anonym (Sissel)
    annan18 skrev 2021-11-14 16:47:44 följande:

Fick ett infall att titta igen och tog isär staven och nu ser jag ett svagt svagt streck. Är det skugga eller kan det verkligen vara ett plus? Jag vågar inte ens bli glad för att sedan bli besviken igen? någon tolkning? Det är graviditetskollens teststav.

Tycker mer det ser ut som grått till vänster om den vita yta där det egentliga strecket "ska" vara, dvs ett grått torkstreck, än ett svagt positivt, tyvärr. Hade tolkat som neg. Därmed inte sagt att du inte är gravid, det är ju så tidigt än! Håller tummarna för dig.
  • Fyran4

[quote=81489598][quote-nick]Missmello skrev 2021-11-14 16:42:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Stort grattis :D

• Missmello
    Fyran4 skrev 2021-11-14 18:35:06 följande:

[quote=81489598][quote-nick]Missmello skrev 2021-11-14 16:42:42 följande:[/quote-nick]

Stort grattis :D[/quote]

Tack snälla! Jag var egentligen HELT klar med att befolka världen efter 4 barn, men vi är ändå väldigt glada och förväntansfulla. Önskar alla andra stort lycka till och att det blir många plus i tråden.
  • Anonym (Börjar)

Ligga idag el spara sig till imorgon?
  • LJM91
    Missmello skrev 2021-11-14 16:40:39 följande:

Jodå det var positivt, blev en fin farsdags-present till mannen som har längtat efter en gemensam mini.

Stort grattis!
  • Bez
    Testade nu på morgonen och tror faktiskt jag såg ett streck???? Ooootroligt svagt och gick inte att fånga på bild men är bara äl+8 och va tvungen att gå upp och kissa i natt så va bara typ 5 timmar tills jag testa ...

Testar med Predictor Early och aldrig ens vart en skugga på dom annars men nu va de en svag svag linje .. Någon som vart med om spök på dom? Tycker jag läst till mig att de ska va ett av de mest tillförlitliga?

Gah nu vill man bara att de ska bli imorgon så man kan testa igen och hoppas på att de dyker upp igen - Hur ska man kunna tänka på nått annat tills dess?
Svar på tråden BIM November 2021