• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Fyrklöverns
    Sockerbulle1 skrev 2021-11-13 09:58:34 följande:

Precis som många säger så behöver inte ?inga symtom? vara något negativt innan BIM. Dock känns låg temp som något negativt. Tempar med NC och det avslöjar rätt mycket. Har ingen skillnad i temp efter ÄL och det måste ändå vara bevis på icke gravid. :(

Tempen avslöjar det för mig varje månad. Lite tröttsamt att veta flera dagar i förväg att det inte gick vägen när tempen börjar sjunka.

Om du inte har någon skillnad i temp från innan beräknad äl så kanske du inte ägglossade alls denna månaden. Inte alltid man gör det.
  • Fyrklöverns

Blev dubbelt svar där uppe, sorry!

Det strular så mycket nuförtiden när man ska svara på inlägg..det försvinner och vill inte läggas ut så måste man göra om allt. Oklar hur det dök upp två gånger nu efter varandra.. ska inte ens gå att svara två gånger på samma inlägg..suck?

• Gaiaria

Hej!

Hänger gärna på här med!

Tog ut min hormonspiral fredag 5 november, troligen ÄL söndag/måndag. Torsdag fredag molvärk och lite brunrosa flytning igår och på morgonen idag. Nu helt borta men det molar lite lätt imagen. Bara fick en sådan knäpp känsla av det blev en bebis både på ÄL och att det som fäste något häromdagen. Märkligt men man blir ju lite besatt av tanken när en väl bestämt sig Skrattande

Jag har 2 tjejer innan som är 15 och 12 år. Nu har jag träffat en ny man som inte har egna barn och det vore så mysigt med en sladdis...

BIM ca 22/11 tror jag (Lite oklart pga spiralen)

• Isolines

Nu börjar den långa väntan till bim. Jag har ägglossning idag. Brukar börja testa tidigt (äl+8) eftersom jag har så kort lutealfas (mensen kommer dag 10 efter ägglossning), men nu har jag haft två kemiska graviditeter i rad med plus mellan dag 9-12 och sen har jag börjat blöda. Orkar liksom inte få upp hoppet den här månaden så tänker avvakta med att ta test till typ äl+13. Känns så j*vla hopplöst när man haft två tidiga missfall på rad :(

• kiki

Hej alla,

Hoppar in här, hoppas oxå på + nu i dagarna. Har haft oregelbunden mens så svårt med exakt BIM, men mellan 18-21/11. Vill ta ett test imorgon på farsdag men risken är att det är förtidigt, hur skulle ni gjort?

KramKram

• Gaiaria

Tänkte testa på fredag ÄL+11. Men så svårt att låta bli med stickorna hemma i skåpet... ????

• Bez

Är de ens en idé att testa äl+7? Hade ju vart så kul på farsdag känner endå en del symptom sen några dagar men vill inte heller bli besviken redan nu, hur tidigt vågar ni testa efter äl?

• kiki

Testade mig nu på morgonen, ca ÄL+7, och visst va det ett liiiitet svagt sträck på Clearblues tidiga test <3

• Ellobi

BIM idag och testat negativt på Cb digitalt . Bara att invänta mensen och hoppas på att det tar sig nästa sväng.

Lycka till ni andra i tråden <3

• evelinagra1

Äl +11 / BIM -3 och negativt testa tidigt så det känns ganska kört denna månaden också..

Svar på tråden BIM November 2021