BIM November 2021
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Ny tråd för oss som väntar på plus!
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
Tanten beslutade sig för att komma här på kvällen. Tur hon var en dag tidig än en dag sen i varje fall :)
Lycka till ni andra, håller tummarna nu!
(P.s Vi hade ganska få plus i första delen av månaden och rent statistiskt borde vi få en massa plus i andra halvan! :))
Tanten beslutade sig för att komma här på kvällen. Tur hon var en dag tidig än en dag sen i varje fall :)
Lycka till ni andra, håller tummarna nu!
(P.s Vi hade ganska få plus i första delen av månaden och rent statistiskt borde vi få en massa plus i andra halvan! :))
Hej! Hoppar in här
Har bim imorgon 14/11 men vaknade imorse och kände att nu är det dags- och det var ett plus! Så lycklig!
Tredje barnet, har en på snart 7 år och en på 4
Hej! Jag plussade i måndags och känner fortfarande inga symptom. Dom kommer först när HCG nivån i kroppen blir lite högre. Så att du inte känner något nu, en vecka innan mens, har absolut ingen betydelse :) Jag har också två barn sen innan och samma sak där. Det va väll kanske kring graviditetsvecka 6-7 som jag började känna av symptomen tror jag :) Lite olika de där för alla förstås. Men oroa dig inte <3
Min första: kände starkt av en vecka innan BIM. Mådde riktigt dåligt direkt. Var mycket yr och kräktes från då och fram till vecka 12+ . Mådde hemskt fram till vecka 17/18.
Min andra: kände inte alls av något. Varken mensvärk/PMS eller graviditetssymtom. Brukade alltid ta test på BIM (hade försökt i tre år) och förväntade mig inget plus på stickan men det blev det. Mådde superbra fram till jag fick HF de sista veckorna i graviditeten.
Min tredje: hade PMS som vanligt och stark mensvärk. Mensvärken blev gradvis starkare och jag förväntade mig att blödningen skulle komma igång men istället på BIM+4 upphörde mensvärken. Mina bröst blev även mjuka då och jag brukar annars ha svullna bröst fram till runt tredje dagen av mensen. Mitt humör var dock fortfarande likt PMS, blev arg för minsta lilla. Trodde inte jag var gravid men på BIM+5 gick jag och köpte ett test efter jobbet och plussade den dagen. I denna graviditet var det först i vecka 7 som jag kände riktiga symtom.
Så för mig har det varit olika. En har jag känt av innan BIM och två har jag inte känt av.
Precis som många säger så behöver inte ?inga symtom? vara något negativt innan BIM. Dock känns låg temp som något negativt. Tempar med NC och det avslöjar rätt mycket. Har ingen skillnad i temp efter ÄL och det måste ändå vara bevis på icke gravid. :(
Precis som många säger så behöver inte ?inga symtom? vara något negativt innan BIM. Dock känns låg temp som något negativt. Tempar med NC och det avslöjar rätt mycket. Har ingen skillnad i temp efter ÄL och det måste ändå vara bevis på icke gravid. :(
BIM-LISTA
1/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)
3/11 Fagelfri (första försöket, andra barnet)
4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet) PLUSSAT bf 12/7 mf 6/11
5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)
5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet ) PLUSSAT
5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)
5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)
5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)
5/11 JvH (andra försöket, andra barnet)
5/11 QueenS (andra barnet, fjärde försöket, två MF) PLUSSAT
6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)
8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)
10/11 Fyyyyran 36 år ( tredje försöket (första försöket efter tidigt mf), fjärde barnet)
10/11 AllieP 27 år (tredje försöket, första barnet) PLUSSAT
11/11 värmlandsjänta (andra barnet, fjärde(?) försöket)
12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)
13/11 evelinagra1 ( sjunde försöket, första barnet )
13/11 Fyrklöverns (femte försöket, första barnet)
14/11 Sötpöl (första försöket, tredje barnet) PLUSSAT
14/11 Längtan ( tredje försöket, andra barnet)
14/11 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)
15/11 Kallasims 37år (andra försöket efter MA, andra barnet)
16/11 LillaGry (fjärde försöket, andra barnet).
17/11 Emmissss (första försöket ef MA, andra barnet)
17/11 RoyalCanin (åttonde försöket, första barnet)
18/11 Bez (fjärde försöket, första barnet)
18/11 börjar (första försöket efter mf, 7 försöket totalt)
18/11 Nótt (fjärde försöket, första barnet)
19/11 Tjoo91 (tredje försöket, andra barnet)
20/11 Sockerbulle1 (fjärde försöket, första barnet)
20/11 Nathaliextnf (första försöket ef MA, sjunde barnet)
21/11 Sofian81 (tredje försöket, tredje barnet)
24/11 Tefat (fjärde försöket, första barnet)
24/11 Bellan93 (fjärde försöket, andra barnet)
24/11 Isolines (tredje försöket, femte barnet, 2 MF)
25/11 Cattis 123 (Första försöket, femte barnet)
26/11 Sjöhund (sjunde försöket, första barnet)
26/11 anonym (blomman) (andra försöket, andra barnet)
27/11 Wave Mother (femte försöket efter MA, första barnet)
27/11 Anonym (Nytt Liv) (första försöket, andra barnet)
27/11 Fyran4 (nionde försöket, fjärde barnet)
28/11 luthia (första försöket, andra barnet)
29/11 Fagelfri (andra försöket, andra barnet)
30/11 nomina (38år, första försöket, första barnet)
Hej hade BIM den 8/11 å mensen lyser än med sin frånvaro har tagit gravidtest men visar än negativt. Har mått lite illa till och från å trött men annars inge annan symtom ska testa mig i morgon se om de berömda pluset visar sig.
Bummer! . Men som du säger, hellre tidig än sen. Lycka till nästa sväng.
Hoppas på statistiken, för på söndag smäller det! Har kunnat hålla mig från att smygtesta innan BIM .
Bummer! . Men som du säger, hellre tidig än sen. Lycka till nästa sväng.
Hoppas på statistiken, för på söndag smäller det! Har kunnat hålla mig från att smygtesta innan BIM .