• Anonym (Wl)

Nylonstrumpor idag

Vilka har nylonstrumpor på sig idag

• Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Sam Ståhl
    Anonym (A) skrev 2022-09-23 23:12:06 följande:

Kallt nu.

Kallt...öhhh ja jo...visst eller vadFoten i munnen
  • Tobbana

Din senaste outfit är jättefin Sam. Skorna, strumpbyxorna, klänningen och benen som strumpbyxorna sitter på. Hur fint som helstSkämsSkrattande

• Sam Ståhl
    Tobbana skrev 2022-09-24 09:49:01 följande:

Din senaste outfit är jättefin Sam. Skorna, strumpbyxorna, klänningen och benen som strumpbyxorna sitter på. Hur fint som helstSkämsSkrattande

Tack snälla du.
    En gör så gott en kan...Glad

• Anonym (En man)

Hej,
    Snygga ben...smakfullt och sexigt

• Anonym (Ettan)

Det måste vara något av all time low, det här med nylonstrumpor? Någon enstaka man ser här och var, då och då. 

Börjar undra om inte det är 50/50 mellan könen vad gäller användning.
    Idag gjorde begäret sig påmint, så jag drog på ett par DIM i endast 10 denier. Fascinerande att de alls håller ihop så nätta de är. Silkeslent sköna på benen. Som smekningarna från en hal, varm och svullen kvinna. Den här färgen är närmast bara en dimma över benen. Snarare åt det gråa hållet än det det beigea. Heter Silvia.

• mic53

Idag så blir det att klä mig i snygga sexiga damunderkläder med strumpeband med svarta nylonstrumpor och kanske något i baken under mina vanliga kläder när jag tar en tripp till puben nu på em.

• Sam Ståhl
    mic53 skrev 2022-11-05 09:37:55 följande:

Idag så blir det att klä mig i snygga sexiga damunderkläder med strumpeband med svarta nylonstrumpor och kanske något i baken under mina vanliga kläder när jag tar en tripp till puben nu på em.

Hoppas du får det trevligt.

/Sam
  • Anonym (Kille med tjejben)

Sexigt!

Sam Ståhl skrev 2022-11-23 15:03:58 följande:

Absolut nylonklädda ben - så ofta som möjligt!

/ Sam

Svar på tråden Nylonstrumpor idag