Nylonstrumpor idag
Vilka har nylonstrumpor på sig idag
Vilka har nylonstrumpor på sig idag
Kallt med nylonstrumpor nu.
Kallt med nylonstrumpor nu.
Idag blev det en blå klänning med bruna tunna strumpbyxor
Trevligt med bilder!
Idag en jätteskön, solbrun strumpbyxa till spetsklänning
Vilka snygga ben och superheta skor
Idag en jätteskön, solbrun strumpbyxa till spetsklänning
Morgonens bild:
Här bär jag två klassiska favoriter, svart stayupstrumpa i kombination med mockapumps.
/ Mvh Sam
Tråden är placerad i sex och sånt. För min del är det nog mest "sånt". Tunna nylonstrumpbyxor är laddat i sig. Isht vissa fabrikat och förpackningar m tillhörande reklam. Jag gillar snarast vad plagget gör med ben som har förutsättningarna. Simsalabim med hjälp av ett starkt, kvinnligt attribut. Silkeslent, skirt och halt mot huden. Elegant, lockande och sensuellt. Om man nu ger sig tid att hitta en passande nyans.
Tunna strumpbyxor har inte varit nåt vardagsmode på 35 år. I mataffärerna är det inte längre dagligvaror alls på samma sätt som för 40- 50 år sedan. Nu är det inget alls hellre än tunna. Och är det nåt, så är det tjockare kvalitéer av snitt >50 denier.
För ganska precis 40 år sen fanns i GP den största annons jag nånsin sett för strumpbyxor i en dagstidning. En helsida för Vinetta, EN av de svenska tillverkarna som förgäves försökte få upp försäljningen. Mindre än tio år senare var alla fabrikerna nedlagda eller sålda.