• Anonym (Wl)

Nylonstrumpor idag

Vilka har nylonstrumpor på sig idag

• Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Anonym (Anders)

Nu är ni i skönt sommarflow Ettan & Sam!

En fröjd att se er här!! Tungan ute

• Anonym (Nylon kontrast)

Behöver hjälp. Ni verkar ha full koll på alla slags nylonstrumpor och det är imponerande. Jag älskar att se min fru fötter i nylonstrumpor. Bara en hake. Det ska vara med förstärkt tå, sula och häl. Det ska gå att se tårna så lite som möjligt igenom förstärkningen. Typ kontrast. Hon bär nylonstrumpor i stort sett hela tiden, så jag är lyckligt lottad. Söker knästrumpor, strumpbyxo, stay-up bara de är bra på fötterna😀
    Tacksam för tips

• Sam Ståhl
    Anonym (Nylon kontrast) skrev 2023-07-04 11:31:25 följande:

Behöver hjälp. Ni verkar ha full koll på alla slags nylonstrumpor och det är imponerande. Jag älskar att se min fru fötter i nylonstrumpor. Bara en hake. Det ska vara med förstärkt tå, sula och häl. Det ska gå att se tårna så lite som möjligt igenom förstärkningen. Typ kontrast. Hon bär nylonstrumpor i stort sett hela tiden, så jag är lyckligt lottad. Söker knästrumpor, strumpbyxo, stay-up bara de är bra på fötterna😀
    Tacksam för tips

Hej!

Så trevligt att din fru delar ditt intresse.

Det du söker är en kontrastfärgad strumpa. Då får du effekten som du söker med full eller näst intill full opaque på tå-, sul- och hälförstärkningen medan strumpan i övrigt inte är opaque. 

Sedan om du väljer en strumpa med söm bak där hälfötstärkningem övergår till sömmen med fransk modell spetsigt eller Kubansk modell rakt är en smaksak.

Jag bifogar en bild så tror jag du förstår enklare. 

Vill du ha tips på var du kan hitta dessa så kan jag nog nämna några ställen. Med hänsyn till de regler som råder i forumet skriver jag inte ut några hänvisningar till webbplatser/ butiker men du är välkommen att skicka PM till mig så ska det också lösa sig.

På återhörande.
    / Sam

• Anonym (Nylon kontrast)

Tack för snabbt svar. Dessa har hon men passar inte så ofta att ha utanför hemmet😀
    Jag var nog lite otydlig. Svarta, bruna eller annan vardaglig färg bara de inte syns igenom förstärkningen. Knästrumpor eller strumpor vilket som.Skickar med en bild  Dessa strumpbyxor är bäst men finns bara i en s storlek så de passar inte så bra 👍

• Sam Ståhl
    Anonym (Nylon kontrast) skrev 2023-07-04 17:40:41 följande:

Tack för snabbt svar. Dessa har hon men passar inte så ofta att ha utanför hemmet😀
    Jag var nog lite otydlig. Svarta, bruna eller annan vardaglig färg bara de inte syns igenom förstärkningen. Knästrumpor eller strumpor vilket som.Skickar med en bild  Dessa strumpbyxor är bäst men finns bara i en s storlek så de passar inte så bra 👍

Skicka PM så ska jag hänvisa dig rätt till det du söker.

/ Sam
  • Anonym (Ettan)

Passar på idag då sällskapet är hos päronen på annan ort. Testar en standard- dam- ordinär. Gör som de flesta kvinnor brukar göra. Eller iaf säger att de gör; använder två storlekar större än vad de har. De når upp till armhålorna om jag vill. Känner mig helt paketerad i 20 denier ben och 40 den gördel. Tveksamt om det blir nån mer gång med de här. Alternativet att låta dem sitta lågt gör att de rynkar sig vid knän och vrister. Usch!

• Sam Ståhl
    Anonym (Jana) skrev 2023-07-17 12:49:22 följande:

Vita stayups...

Så trevlig bild Jana. Verkligen smakfullt och feminint elegant.Glad

Själv bär jag också nylonstrumpor och pumps som du ser
    / Sam 

• Anonym (Jana)
    Sam Ståhl skrev 2023-07-17 13:24:59 följande:
    Så trevlig bild Jana. Verkligen smakfullt och feminint elegant.Glad

Själv bär jag också nylonstrumpor och pumps som du ser
    / Sam 
    Snyggt Sam