• Anonym (Wl)

Nylonstrumpor idag

Vilka har nylonstrumpor på sig idag

• Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Anonym (Ettan)

Bidrar idag med satin- blanka i 15 denier. Känner mig som en förbjuden liten transa. Udda att nån alls använder blanka nylons nuförtiden

. Synen tar lätt överhand, men eggar mitt begär gör de.

• Sam Ståhl
    Anonym (Ettan) skrev 2023-01-22 15:11:23 följande:

Bidrar idag med satin- blanka i 15 denier. Känner mig som en förbjuden liten transa. Udda att nån alls använder blanka nylons nuförtiden

. Synen tar lätt överhand, men eggar mitt begär gör de.

Jodå, vi finns - vi som gillar blank nylon nuförtiden också Glad
    Här bär jag en high glossy strumpbyxa tillsammans med nätt diskret klassisk mockapumps.

/ Sam
  • kjolkille
    Sam Ståhl skrev 2023-01-22 16:47:03 följande:
    Jodå, vi finns - vi som gillar blank nylon nuförtiden också Glad
    Här bär jag en high glossy strumpbyxa tillsammans med nätt diskret klassisk mockapumps.

/ Sam
    Härlig lyster på strumpbyxorna och skorna äldkar jag. Har själv svarta stay ups från Bonprix idag till en lila klänning. Blanka svarta pumps till
  • Anonym (Ettan)

Har nån vaj på citatfunktionen men undrar varför anonym(A) fryser. Är det endast strumpbyxor eller är det p g a inga strumpbyxor under jeansen?

Frågan har varit uppe förr i historien...

• Anonym (Ettan)

Idag gick det bara inte att låta bli längre. Det är himmel och helvete detta begär. Föreställer mig att missbrukare av diverse upplever ungefär detsamma. Byter färg på benen t Paradiso idag och känsloupplevelsen att bara ta dem på och känna det hala garnet mot huden är sensationell. 
    Tänker behålla dem på under hela valborgsfirandet.
    Det är ganska kyligt där jag är, så de gör sig under jeansen.

• kjolkille

Visst är det mysigt med ett par tunna strumpbyxor. Men visst skulle det vara fint och skönt med en fin klänning till, eller hur?

• Anonym (Ettan)

Vet nu inte säkert om @kjolkille vänder sig till mig, men det kommer inte hända att jag tar på mig vare sig kjol lr klänning. Jag har tänkt tanken, men det är inte aktuellt. Känns helfel, som att ha sex med en annan man. Höfthållare och andra old school attribut är jag iskall inför.

Betänk att min ingång i intresset är slanka, hårlösa kvinnoben i tunna strumpbyxor. Lystern, magin och trolleriet tunt nylon i rätt nyans gör. Förstärkta hälar kan vara en brutal gotcha. Här i mörkbeigt.
    Nån som vill gissa fabrikatet?

• Sam Ståhl
    Anonym (Ettan) skrev 2023-05-06 14:25:00 följande:

Vet nu inte säkert om @kjolkille vänder sig till mig, men det kommer inte hända att jag tar på mig vare sig kjol lr klänning. Jag har tänkt tanken, men det är inte aktuellt. Känns helfel, som att ha sex med en annan man. Höfthållare och andra old school attribut är jag iskall inför.

Betänk att min ingång i intresset är slanka, hårlösa kvinnoben i tunna strumpbyxor. Lystern, magin och trolleriet tunt nylon i rätt nyans gör. Förstärkta hälar kan vara en brutal gotcha. Här i mörkbeigt.

Jag gissar på Soare'?

/ Sam
  • Sam Ståhl
    Anonym (Ettan) skrev 2023-05-06 14:25:00 följande:

Ändrar mig. Min gissning är det klassiska märket Vinetta.

/ Sam
Svar på tråden Nylonstrumpor idag