Läckert hotell för date
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Nu är kanske inte dtta akls vad du söker, dessutom ligger det lite mer söderut. Men titta vad jag snubblade över härom dagen:
www.venusgarden.se/sv-SE/k%C3%A4rleksrum-priser/de-olika-rummen-24805662
Följer tråden och för min del får folk gärna tipsa om spännande hotell i södra-södra Sverige också :)
Nu är kanske inte dtta akls vad du söker, dessutom ligger det lite mer söderut. Men titta vad jag snubblade över härom dagen:
Pigalle i Göteborg
Hotel Savoy i London. Dit åker i a f när jag vill ha hotelldejt.
Haha? inte riktigt vad jag sökte. Lite osmakligt och tacky
Mer klass och stil tack, även om BDSM-vibbar är okej.
Spanat på Steam Hotel och gillar stilen, men inte priset för de större roligare rummen.
Vill gärna ha mer än bara en sång...
Klänning, klackar och underkläder klara så behöver bara boendet?
Haymarket i Stockholm
Asian spa i Varberg har vad du söker, eller vad sägs om en glasad dusch mitt i rummet, eller glasväggar in till toan?
Som fjäril kär skrev, Haymarket. Fick själv det rådet av henne och blev nöjd. En annan är Kung Carl. I åtm ett rum har de riktiga sängstolpar och badkar på tassar nästan mitt i rummet! Rekommenderas starkt!
Kul med förslag! Fortsätt gärna tipsa!
Finns det något tex runt Jönköping/Lidköping/Norrköping eller annat köping?
Haymarket har jag aldrig tänkt på så, men riktigt fint ser det ut! Måste kolla upp.
Varberg stadshotell /Asian spa - såg klockrent ut! Vilka rum! Synd på avståndet? men kanske värt resvägen. Fanns ju många alternativ på rum!
Kung Carl i Stockholm har vi varit på. Riktigt kul rum. Sängstolpar ett stort pluss.
Lång avstånd. Men ästad vingård. Perfekta sängstommar, dusch för två utan problem och en bastu med glasväggar. Helt ultimat.