Läckert hotell för date
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Jag vill överaska min man med en övernattning någonstans runt Norrtälje med max 20 mils avstånd? hör gärna av dig om du hittar ett lagom dyrt ställe :)
...och det tolkade jag som typ Sundsvall eller Östersund. Kanske så långt söderut som Gävle. :)
Återkommer om jag kommer på något bra ställe längre söderut! Landet eller stan?
Funderat på att hyra ett hus istället? Med öppen spis, ostört läge, bubbelpool...
Hotell Dorsia i Göteborg.
Nu är kanske inte dtta akls vad du söker, dessutom ligger det lite mer söderut. Men titta vad jag snubblade över härom dagen:
www.venusgarden.se/sv-SE/k%C3%A4rleksrum-priser/de-olika-rummen-24805662
Följer tråden och för min del får folk gärna tipsa om spännande hotell i södra-södra Sverige också :)
Funderat på att hyra ett hus istället? Med öppen spis, ostört läge, bubbelpool...
Booking.com har många stugor som ligger avskilt och ensligt men har ingen lyx om det är det du söker?
Vi var på ett bra hotell med bra standard och briser på Söder i Stockholm som jag kan rekommender?
http://www.booking.com/Share-VTGjJk
Booking.com har många stugor som ligger avskilt och ensligt men har ingen lyx om det är det du söker?
Vi var på ett bra hotell med bra standard och briser på Söder i Stockholm som jag kan rekommender?
http://www.booking.com/Share-VTGjJk
Jag vill överaska min man med en övernattning någonstans runt Norrtälje med max 20 mils avstånd? hör gärna av dig om du hittar ett lagom dyrt ställe :)
Ulfsunda slott var väldigt mysigt, tycker jag. Hade en stor svit på andra våningen i en flygel.
Steam hotel i Västerås tror jag inte på för en mysig parhelg, dit åker ju alla mammor med sina döttrar för mamma-dotter-helg.