• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • Akroman

Jag har varit på Södertuna Slott, flera gånger faktiskt, men nu var det länge sedan. Sist jag var där så var maten jättebra, men som sagt det var flera år sedan. Jag tycker precis som din man att maten ska vara bra, likaså vinet till.

• Akroman

Sen är ju både Bohmans och Stadshotellet i Trosa trevligt, liksom hela samhället. Då kan man ju välja matställe?.

• Anonym (Clueless)

Pigalle och/eller Dorsia i GBG! Tänk tung sammet, spets och murrig färgpalett. Sen hellstens malmgård i Stockholm. Lite simplare men mysiga stenvalv i tak och imponerande starka sängstolpar!

• Anonym (Clueless)
    Anonym (Sugen fru) skrev 2022-01-11 09:05:12 följande:

Får kolla på det, vart i landet?

Stockholm.
  • Hotelliggaren

Nu är det dags igen och tips mottages tacksamt. Södra sverige. Göteborg, nån      -köping eller liknande. Gärna lite klassiskt dekadent. Får inte vara lyhört. Kom med förslag!

• Anonym (Clueless)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-20 19:25:51 följande:

Nu är det dags igen och tips mottages tacksamt. Södra sverige. Göteborg, nån      -köping eller liknande. Gärna lite klassiskt dekadent. Får inte vara lyhört. Kom med förslag!

pigalle!!! Snälla säg att det blev Pigalle! 

• Hotelliggaren
    Anonym (Clueless) skrev 2022-01-20 21:40:39 följande:

pigalle!!! Snälla säg att det blev Pigalle! 

Lutar lite åt det! Just min stil!

Nygammalt nick? Hur är det med dig? 
  • Anonym (Clueless)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-20 21:59:06 följande:
    Lutar lite åt det! Just min stil!

Nygammalt nick? Hur är det med dig? 

jaa helt ljuvligt, riktig tillflykt!
    ja jag bytte nick bara. Med mig är det bra, tack för att du frågar, saknar dig! Allt väl själv? Har du fått slippa kåvidd ? 

• Hotelliggaren
    Anonym (Clueless) skrev 2022-01-20 22:04:08 följande:

jaa helt ljuvligt, riktig tillflykt!
    ja jag bytte nick bara. Med mig är det bra, tack för att du frågar, saknar dig! Allt väl själv? Har du fått slippa kåvidd ? 

Ja ser riktigt härligt ut! Passar lite till temat tänker jag..... Som vanligt är det inte mainstream och vanilj-helg direkt! ; )
    Kanske hade kosjukan för ett par v sen, vet inte. Halva min hemtrakt låg så....
    Skicka Pm om du vill så kan vi snacka!
  • BlåFisk
    Anonym (Sugen fru) skrev 2022-01-11 09:05:12 följande:
    Får kolla på det, vart i landet?
    Brunkebergs torg. Jag var nära boka där för ett år sedan eftersom det verkade bra, men hamnade annorstädes.
Svar på tråden Läckert hotell för date