Läckert hotell för date
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.
Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?
Tips?
Jag har varit på Södertuna Slott, flera gånger faktiskt, men nu var det länge sedan. Sist jag var där så var maten jättebra, men som sagt det var flera år sedan. Jag tycker precis som din man att maten ska vara bra, likaså vinet till.
Sen är ju både Bohmans och Stadshotellet i Trosa trevligt, liksom hela samhället. Då kan man ju välja matställe?.
Pigalle och/eller Dorsia i GBG! Tänk tung sammet, spets och murrig färgpalett. Sen hellstens malmgård i Stockholm. Lite simplare men mysiga stenvalv i tak och imponerande starka sängstolpar!
Får kolla på det, vart i landet?
Nu är det dags igen och tips mottages tacksamt. Södra sverige. Göteborg, nån -köping eller liknande. Gärna lite klassiskt dekadent. Får inte vara lyhört. Kom med förslag!
Nu är det dags igen och tips mottages tacksamt. Södra sverige. Göteborg, nån -köping eller liknande. Gärna lite klassiskt dekadent. Får inte vara lyhört. Kom med förslag!
pigalle!!! Snälla säg att det blev Pigalle!
pigalle!!! Snälla säg att det blev Pigalle!
jaa helt ljuvligt, riktig tillflykt!
ja jag bytte nick bara. Med mig är det bra, tack för att du frågar, saknar dig! Allt väl själv? Har du fått slippa kåvidd ?
jaa helt ljuvligt, riktig tillflykt!
ja jag bytte nick bara. Med mig är det bra, tack för att du frågar, saknar dig! Allt väl själv? Har du fått slippa kåvidd ?